اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره دستگاه کارواش برای حذف خطوط ترافیکی

فهرست مطالب

ترسیم علائم راهنمایی و رانندگی بر روی آسفالت خیابان ها و جاده ها امری متداول و کارآمد برای راهنمایی و هشدار به رانندگان خودرو و هم چنین عابرین پیاده می باشد. استفاده از این علائم فقط به خیابان و جاده محدود نمی شود و در اماکنی مانند باند فرودگاه و پارکینگ نیز خطوط ترافیکی وجود دارد. با توجه به این که خط کشی ها و علائم ترسیم شده بر روی زمین بر اثر تغییرات آب و هوا، باد و باران و رفت و آمد پی در پی وسایل نقلیه، به مرور زمان فرسوده و آلوده می شوند به طوری که تشخیص افراد را در ارتباط با تشخیص علامت دچار مشکل می کند.

بنابراین گاهی لازم است خطوط قدیمی از روی سطح حذف شده و علائم جدید جایگزین گردد. روش هایی برای حذف خطوط وجود دارد اما بهترین تکنیک استفاده از واترجت صنعتی فوق فشار قوی می باشد. با اجاره دستگاه کارواش فوق فشار قوی امکان حذف خطوط ترافیکی با بالاترین سطح کیفیت و کمترین میزان آسیب به سطح فراهم می گردد.

روش سنتی حذف خطوط ترافیکی و معایب آن

یکی از روش های قدیمی از بین بردن خطوط ترافیکی سوزاندن این رنگ ها است که با تحمیل درجه حرارت بالا به آن، فرآیند سوزاندن انجام می گیرد. برای این روش زمان زیادی صرف خواهد شد ضمن آن که با ایجاد گازهای سمی ایمنی کاربران را به خطر می اندازد و علاوه بر آن با آسیب رساندن به سطح زیرین همراه است. از همین رو دیگر این روش منسوخ شده و روش کارآمدی هم چون واترجت صنعتی جایگزین آن گردیده است.

اجاره دستگاه کارواش برای حذف خطوط ترافیکی

هیدروبلاست یا واترجت صنعتی به عنوان نوین ترین و کارآمدترین شیوه برای پاک شدن خطوط ترافیکی مطرح می شود. این روش در محیط های گوناگون از جمله خیابان، جاده، بزرگراه، فرودگاه، پارکینگ و … کاربرد دارد و اجاره دستگاه کارواش به این منظور برای همه فضاها امکان پذیر است. در این روش از یک دستگاه واترجت صنعتی فوق فشار قوی یعنی دستگاهی دارای فشار 2500 بار به همراه نازل مخصوص زمین شوی استفاده می شود.

نحوه عملکرد واترجت صنعتی فوق فشار قوی

در روش هیدروبلاست جریان آب پر فشار به صورت سوزنی از نازل خارج می شود که به نرم شدن لایه های رنگ می انجامد و در نهایت به ذراتی ریزی مبدل می گردد که با جریان آب شستشو شده و اثری از آن باقی نمی ماند. در صورت لزوم نیز می توان نازل را به شیلنگ مکش متصل نمود تا آب مصرف شده جمع آوری شود.

مزایای اجاره دستگاه کارواش برای حذف خطوط ترافیکی

اجاره دستگاه کارواش فوق فشار قوی برای آماده سازی سطوح جهت اعمال خط کشی های تازه مزیت های زیادی به همراه دارد که این روش را به یک روش بهینه و کارآمد تبدیل نموده است. در این روش پوشش های سخت مانند اپوکسی یا ترموپلاستیک بر اثر نیروی بالای آب از سطح جدا می شود. برخی از مزایای بارز این روش عبارت اند از:

سرعت عمل بالا

استفاده از واترجت صنعتی فوق فشار قوی در مقایسه با روش های شیمیایی یا مکانیکی از سرعت عمل بسیار بالایی برخوردار می باشد. در این روش نیازی به حضور تعداد زیادی کاربر نیست و یک شخص می تواند کنترل دستگاه را برعهده گیرد که خود به معنای صرفه جویی در وقت و هزینه است.

سازگاری با محیط زیست

هنگام اجاره دستگاه کارواش برای حذف خطوط ترافیکی آب به تنهایی مصرف می شود، هیچ گونه ماده شیمیایی یا ذره ساینده و حرارت بالا در طول این فرآیند به کار نمی رود، پسماند و ضایعات به جا نمی ماند و اثری از حرارت بالا وجود ندارد.

کیفیت بالا

هنگام استفاده از روش های مکانیکی سطح آسفالت نیز خراشیده می شود که سبب بر جای ماندن ضایعات شده و لازم است جمع آوری گردند. از طرف دیگر به علت آسیب دیدن آسفالت نیاز به بازسازی آسفالت خواهد بود که خود امری وقت گیر و پرهزینه است. در حالی که با اجاره دستگاه کارواش رنگ مورد نظر به طور کامل از سطح حذف می شود بدون آن که نیاز به بازسازی آسفالت و یا استفاده از روش های دیگر برای حذف کامل خطوط ترافیکی باشد.