اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره واترجت

کاربردهای نظافتی اجاره واترجت

فهرست مطالب

دستگاه واترجت توانایی پاشش آب با فشار بسیار بالا را دارد و مناسب شستشوی انواع ماشین آلات، تجهیزات و کلیه سطوح به صورت مکانیزه و بهینه می باشد. از این دستگاه می توان در محیط های تجاری، صنعتی، حمل و نقل، کشتیرانی و …. بهره برداری نمود. دستگاه های واترجت صنعتی دارای طراحی کوچک و کاربردی هستند و معمولا از مواد ضد آب در ساخت بدنه و قطعات آن ها استفاده می شود تا دوام بالایی در مجارت دائم با آب داشته باشند. دستگاه های کارواش صنعتی به طور کلی دارای دو مدل آب سرد و آب گرم می باشند. معمولا به منظور افزایش بهره وری و کیفیت شستشو در مکان های گوناگون می توان با اجاره واترجت به نتیجه ای مطلوب در شستشو و نظافت سطوح دست یافت. در ادامه به معرفی کاربرد های یک دستگاه واترجت اشاره خواهد شد.

عملکرد واترجت

واترجت های صنعتی دارای دو عضو اصلی پمپ و موتور می باشند. پمپ دستگاه آب را به فشار بالا می رساند و وظیفه تامین نیروی مورد نیزا پمپ توسط موتور انجام می شود. آب در درون پمپ تحت فشار قرار گرفته و سرعت حرکت آب را افزایش می دهد. آب خارج شده از نازل متناسب با نوع آن می تواند با سرعت جریان گوناگون پاشش شود. کاربران با اجاره واترجت و استفاده از نازل مورد نیاز می توانند به راحتی آلاینده های موجود بر روی سطح را از بین ببرند.

اجاره واترجت ثابت و قابل حمل

اجاره واترجتاجاره واترجت های قابل حمل از استقبال بیشتری در میان کاربران برخوردار است. جا به جایی آسان این واترجت ها کمک کرده تا کاربران قادر باشند از آن در هر موقعیتی استفاده نموده و به نظافت بپردازند. طیف فشاری در این دسته از کارواش های صنعتی در بازه 100 الی 3000 بار می باشد. واترجت صنعتی ثابت درون یک محفظه ضد زنگ قرار می گیرد و به صورت پیوسته به منبع آب متصل است. در هر دو مدل دستگاه امکان تنظیم فشار، دمای آب و سرعت جریان قابل تنظیم می باشد.

برخی از کاربردهای واترجت

با اجاره واترجت صنعتی می توان در محیط های خانگی، تجاری و صنعتی به شستشو و نظافت بهینه پرداخت. در ادامه به برخی از کاربرد های فراوان این دستگاه اشاره خواهد شد:

هواپیمایی

کارواش صنعتیدر صنعت هواپیمایی به طور گسترده از واترجت به منظور شستشوی بدنه و تجهیزات هواپیما استفاده می شود. همچنین جهت حذف خط کشی باند فرودگاه و شستشوی خط ترمز هواپیما بر روی باند از دستگاه های واترجت صنعتی استفاده می شود. از این رو در صنعت هوایی با اجاره واترجت می توان کارایی بسیار بالایی را با هزینه بسیار اندک کسب نمود.

شهرداری

اجاره واترجت شهرداریاجاره واترجت می تواند کمک به سزایی در انجام امور محوله در شهرداری ها داشته باشد. مامورین شهرداری قادر خواهند بود تا جهت شستشوی سطل های زباله، وسایل نقلیه حمل زباله، آمبولانس، اتوبوس و … از کارواش صنعتی استفاده نمایند. همچنین، اجاره واترجت در حذف دیوارنویسی ها و نظافت پارک ها بسیار موثر خواهد بود.

صنایع غذایی

اجاره دستگاه واترجتنظافت و بهداشت در خطوط تولید مواد غذایی و کارخانجات با توجه به ماهیت محصول تولیدی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. به همین منظور، اجاره واترجت آب گرم و سرد دارای اولویت بالایی در این صنایع می باشد. شستشوی تجهیزات و تاسیسات تولید، مخزن ها و کف محیط که با مواد چربی نیز آلوده می شوند، نیازمند دستگاه کارواش آب گرم است. نظافت دستی تک تک موارد ذکر شده زمان بر و طاقت فرسا خواهد بود.

صنایع ساختمان

واترجت صنعتیدر مجتمع های مسکونی، تجاری و اداری به منظور نظافت پنجره ها، نما، دیوارها و سطوح کف می توان از دستگاه واترجت استفاده نمود. این دستگاه با قابلیت پاشش آب فشار قوی می تواند تمامی آلاینده ها، لکه رنگ، چربی، دوده را از سطوح پاک نماید. همچنین، می توان با اجاره واترجت و نصب نازل و شلنگ مخصوص از آن به منظور تخلیه آب و لجن باقی مانده در استخر یا گودال باغچه استفاده نمود.