اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره مبل شوی

برای سال نو آماده اید؟

فهرست مطالب

هر سال قبل از فرا رسیدن فصل بهار، خانه تکانی ها آغاز می شود تا برای سال نو همه جا تمیز و نو باشد. معمولا در ماه پایانی سال امور نظافت کلی و شستشو در محیط های مختلف مانند محوطه های شهری، اداری و به خصوص منازل انجام می شود. نظافت و شستشوی سطوح مختلف، گردگیری، پاک کردن شیشه و نما، شستشوی فرش و موکت، شستشوی مبلمان و… همه و همه در ماه های پایانی سال انجام می شوند. این نظافت ها معمولا با مشکلاتی همراه است که در ادامه به همراه راهکارهای رفع آن ها بیان خواهد شد.

نکاتی برای رفع مشکلات خانه تکانی در ماه های پایانی سال

نظافت در پایان سال با مشکلاتی روبرو خواهد بود، که در ادامه برخی از این مشکلات به همراه راهکارهای لازم برای رفع آن ها بیان می شود. کمبود زمان و تجهیزات، تراکم کارها، کمبود نیروی انسانی و … از جمله این مشکلات هستند که در ادامه راه حل آن ها ارائه شده است.

تهیه تجهیزات مناسب

ابزار نظافت منزلداشتن تجهیزات مناسب برای نظافت بسیار مهم است. ابزار مناسب شستشو و نظافت علاوه بر بالا بردن کیفیت نظافت، باعث سریع تر شدن عملیات نیز می شوند. ابراز مناسب با هر سطحی باعث می شود نظافت بسیار راحتتر انجام شود و از خستگی زیاد در هنگام خانه تکانی جلوگیری می نماید. انواع دستمال، تی، ترولی، جارو، مواد شوینده و تجهیزاتی از این قبیل بهتر است قبل از ماه پایانی سال تهیه شوند. زیرا ممکن است در روزهای پایانی سال به دلیل شلوغی خرید، تهیه تجهیزات با مشکل مواجه شود و نتوان بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب نمود.

نظافت و شستشوی به موقع

اجاره مبل شوی اجاره فرش و موکت شویدر ایام پایانی سال حجم کارها و مخصوصا امور نظافتی بسیار بالا است و در عین حال زمان برای انجام آن ها بسیار کم است. طبق این شرایط ممکن است زمان کافی برای انجام نظافت کلی وجود نداشته باشد بنابراین یا برخی از سطوح را نمی توان نظافت نمود و یا خستگی زیادی برای فردی که کار نظافت را انجام می دهد به وجود خواهد آمد.

شرکت های ارائه دهنده خدمات نظافت نیز در این ایام به دلیل تراکم بالای کاری، ممکن است سفارش جدید قبول نکنند. به همین دلیل راهکار دیگری وجود دارد و آن انجام برخی امور نظافت در ماه های قبل می باشد. شستشوی فرش و موکت، پرده، شستشوی مبلمان، مرتب کردن انبار ها و اموری از این قبیل لازم نیست حتما در چند روز مانده به پایان سال انجام شوند؛ می توان این نظافت ها را در طی زمان و از چند ماه قبل آغاز نمود.

پس از انتخاب سطح مورد نظر برای نظافت یا شستشو، باید تجهزات لازم متناسب با آن سطح تهیه شود. برای برخی سطوح مانند فرش و موکت و حتی مبلمان خرید تجهیزات مورد نظر ممکن است هزینه بر باشد به همین دلیل توصیه می شود این دستگاه ها به صورت اجاره تهیه شوند. اجاره فرش و موکت شوی و همچنین اجاره مبل شوی و نظافت و شستشوی سطوحی چند ماه قبل از پایان سال می تواند از تراکم امور نظافتی آخر سال بکاهد.