اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره واترجت صنعتی

شستشوی یک روزه سطوح ناهموار با اجاره دستگاه کارواش

فهرست مطالب

ایجاد آلاینده ها در محیط کار و زندگی امری بدیهی و اجتناب ناپذیر می باشد. آنچه مسلم است حذف موثر و با کیفیت آلاینده ها از روی انواع سطوح افقی و عمودی می باشد که با استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافت بسیار دشوار و زمان بر بوده و از کیفیت قابل ملاحظه ای نیز برخوردار نمی باشد.

از این رو استفاده از تجهیزات مکانیزه و صنعتی برای شستشو و نظافت حجم بالایی از آلاینده ها گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه می باشد. دستگاه واترجت صنعتی یکی از کاربردی ترین تجهیزات مکانیزه و صنعتی برای شستشو و نظافت سطوح هموار و ناهموار افقی و عمودی می باشد که با استفاده از پاشش آب تمامی آلاینده ها را شستشو داده و از محیط حذف می نماید. با توجه به اینکه خرید و تهیه دستگاه های مکانیزه و صنعتی چون واترجت صنعتی نیازمند صرف هزینه بالایی می باشد، اجاره دستگاه کارواش صنعتی می تواند نیاز های نظافتی محیط را در اندک زمان و با صرف حداقل هزینه بر آورده سازد.

چگونگی عملکرد دستگاه واترجت صنعتی

واترجت صنعتیواترجت صنعتی یا شوینده فشار قوی، دستگاهی مکانیزه برای شستشو و نظافت انواع سطوح هموار و ناهموار افقی و عمودی می باشد که با استفاده از پاشش پر فشار آب تمامی آلاینده ها را از روی سطوح حذف می نماید. دو فاکتور مهم و کلیدی در دستگاه واترجت صنعتی، فشار پاشش و سرعت پاشش می باشد.

هر چه فشار پاشش دستگاه واترجت صنعتی بیشتر باشد توان دستگاه در حذف لایه های عمیق آلودگی بیشتر شده و هر چه سرعت پاشش بیشتر باشد، سرعت عملیات شستشو و نظافت افزایش می یابد. در هنگام تهیه و اجاره دستگاه کارواش صنعتی توجه به نوع و ماهیت آلاینده ها و همچنین دبی و فشار پاشش آب امری لازم و ضروری بوده و تاثیر بسزایی در چگونگی انجام نظافت دارد.

انواع دستگاه های واترجت صنعتی

اجاره دستگاه کارواش صنعتیبا توجه به توان بالای آب گرم در حذف آلاینده های چرب و روغنی، دستگاه های واترجت صنعتی به منظور تامین نیاز های نظافتی محیط های گوناگون و حذف سریع، موثر و با کیفیت انواع آلاینده ها در دو نوع واترجت صنعتی آب گرم و واترجت صنعتی آب سرد طراحی و تولید می شوند. واترجت های صنعتی آب گرم به منظور افزایش دمای آب خروجی مجهز به سیستم گرمکن می باشد.

آب وارد شده به داخل دستگاه پس از عبور از پمپ و افزایش فشار وارد سیستم گرمکن شده و پس از افزایش دما به صورت پر فشار بر روی سطوح هدف پاشش می شود. تجهیز دستگاه واترجت صنعتی به سیستم گرمکن، موجب افزایش ابعاد و وزن دستگاه در مقایسه با نمونه های آب سرد می گردد.

شستشو و نظافت یک روزه سطوح با اجاره واترجت صنعتی

اجاره کارواش صنعتیواترجت صنعتی دستگاهی مکانیزه برای شستشو و نظافت سطوح می باشد که با استفاده از پاشش پر فشار آب تمامی آلاینده ها را از روی سطوح حذف می نماید. سرعت عمل بالای این دستگاه ها در حذف آلودگی ها موجب می شود که عملیات شستشو و نظافت در زمان کوتاهی انجام شده و در نتیجه موجب صرفه جویی در زمان لازم برای نظافت می گردد.

با توجه به اینکه سرعت عملیات شستشو و نظافت با استفاده ا دستگاه واترجت صنعتی بالا می باشد، با یک روز اجاره دستگاه کارواش صنعتی می توان حجم بالایی از آلاینده ها را شستشو داده و محیطی تمیز و عاری از آلودگی را در کوتاه ترین زمان ممکن ایجاد نماید. کیفیت بالای شستشو و نظافت از دیگر مزایای استفاده از خدمات اجاره دستگاه کارواش صنعتی می باشد. علاوه بر این هزینه صرف شده برای اجاره دستگاه کارواش صنعتی در مقایسه با خرید دستگاه بسیار کمتر بود ه و از این رو امکان بالاترین کیفیت شستشو و نظافت را با حداقل هزینه ممکن مهیا می نماید.