اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

نظافت یک روزه مرکز خرید با اجاره دستگاه نظافت صنعتی

فهرست مطالب

مراکز خرید و پاساژ های تجاری به واسطه نوع فعالیت و عرضه انواع مختلف مایحتاج افراد جامعه، همواره مملو از جمعیت می باشند. حضور وتردد بالای افراد در این مراکز اصلی ترین عامل در آلودگی و کثیف شدن این مجتمع ها بوده و عدم رسیدگی به امور نظافتی در این محیط ها موجب کاهش تمایل افراد به گذران وقت و حضور در این مراکز می گردد. همین امر تاثیر مستقیم و مهمی بر میزان سود آوری کسب و کار دارد.

از این رو شستشو و نظافت و حذف موثر وبا کیفیت آلاینده ها با هدف ارتقا جلوه های بصری محیط و فراهم نمودن محیطی سالم و عاری از آلودگی برای مخاطبان امری لازم و ضروری می باشد. مسلما یکی از شیوه های متداول در امر نظافت از دیر باز تا کنون استفاده از شیوه های سنتی و دستی می باشد که با توجه به تردد بالای افراد در این محیط ها و همچنین حجم آلودگی های موجود و وسعت اماکن تجاری امری دشوار و ناممکن می باشد.

اگر چه استفاده از تجهیزات مکانیزه و صنعتی نظافت راهکار مناسب و ایده الی برای شستشو و نظافت می باشد اما هزیننه خریداری و نگهداری از این دستگاه ها بالا می باشد. از این رو بهترین راه حل برای مرتفع نمودن نیاز های نظافتی محیط ها و امکان تجاری با بالاترین کیفت ممکن اجاره دستگاه نظافت صنعتی می باشد.

ویژگی های اجاره دستگاه نظافت صنعتی

در دنیای مدرن و پیشرفته امروزی برای شستشو و نظافت هرسطحی با توجه به ویژگی های سطح از تجهیزات تخصصی مرتبط با آن سطح استفاده می شود. به عنوان نمونه برای شستشو و نظافت سطوح کف از دستگاه های اسکرابر، شستشو و نظافت سطوح ناهمواری چون پله ها و رمپ های واقع در فضای بیرونی از دستگاه هایی چون واترجت صنعتی و … استفاده می شود.

با توجه به اینکه یک مجتمع تجاری داریا بخش های گوناگونی بوده و هر بخش به ابزار نظافتی خاص خود نیاز داردف صرف هزینه برای خریداری و تهیته تک تک تچهیزات مورد نیاز به هزینه بالایی نیاز خواهد داشت ضمن اینکه پس از خریداری دستگاه ها و تجهیزات نیز باید فضایی برای نگهداری از آنها در نظر گرفت. این درحالیست که اجاره دستگاه نظافت صنعتی از سایت های معتبر اجاره دهنده تجهیزات امکان نظافتی با کیفیت ودر خور توجه برا با حداقل هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم می نماید.

شستشوی سطوح کف با اجاره اسکرابر

اسکرابر دستگاهی تصصی برای شستشو و خشک نمودن همزمان سطوح کف می باشد. این دستگاه ها با استفاده از سامانه های برس زنی و پاشش آب تمامی آلاینده های چسبیده بر روی سطوح را شستشو داده و نظافت می نمایند. در نهایت آب و مایعات آلوده ناشی از شستشو، توسط موتور مکنده و تی به داخل مخزن آب کثیف منتقل می شود. از انجایی که هزینه خریداری و نگهداری از دستگاه اسکرابر بالا می باشد اجاره اسکرابر امکان نظافت و شستشوی با کیفیت سطوح کف را با حداقل هزینه ممکن و در زمانی کوتاه به راحتی فراهم می نماید.

شستشو و نظافت پله برقی ها

پله برقی ها به عنوان یکی از بخش های پر تردددر اماکن تجاری به واسطه حضور جمعیت مستعد انواع آلودگی ها می باشند. با توجه به ساختار الکترونیک این تجهیزات شستشو و نظافت آنها بسسیار دشوار می باشد. دستگاه پله برقی شوی دستگاهی مکانیزه و تخصصی برای شستشو و نظافت پله برقی ها می باشد. این دستگاه بدون ایجاد کوچک ترین آسیب تمامی آلاینده های انباشته در خلل و فرج و شیار های پله برقی را شستشو داده و از محیط حذف می نماید. مسلما هزینه اجاره دستگاه پله برقی شوی به مراتب کمتر از پرداخت هزینه برای خریداری دستگاه می باشد.

شستشو و نظفت مشاعات مجموعه ها

شستشو و نظافت مشاعات و فضای بیرونی مجموعه ها نیز همانند شستشو و نظافت فضای داخلی از اهیمت بالایی بر خوردار می باشد. اجاره دستگاه واترجت صنعتی گزینه ای مناسب برای شستشوی سریع و آسان سطوح هموار و ناهموار افقی و عمودی بیرونی بوده و از این رو با حداقل هزینه و همنین صرفه جویی در منابع آب و انرژی امکان نظافتی موثر و با کیفیت را فراهم می نماید.

مزایای اجاره دستگاه نظافت صنعتی

از جمله مزایای اجاره دستگاه نظافت صنعتی می توان به تسهیل و تسریع در فرآیند شستشو و نظافت توسط این دستگاه ها اشاره نمود. از دیگر مزایای مهم و کلیدی اجاره دستگاه نظافت صنعتی می توان به کاهش قابل ملاحظه هزینه ها اشاره نمود. بی شک اجاره دستگاه نظافت صنعتی در مقایسه با خرید به هزینه بسیار کمتری نیاز دارد.

ضمن اینکه در اجاره دستگاه نظافت صنعتی دیگر نیازی به در نظر گرفتن فضا برای نگهداری از دستگاه ها و تجهیزات وجود ندارد. در حالیکه بر خلاف اجاره دستگاه نظافت صنعتی در خرید دستگاه، در نظر گرفتن فضای مناسب برای نگهداری از تجهیزات ودستگاه ها الزامی می باشد.