اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اسکرابر صنعتی برای اجاره

5 اشتباه رایج در استفاده از اسکرابر

فهرست مطالب

اگر صاحب یک دستگاه اسکرابر صنعتی هستید یا به فکر خرید یا اجاره یکی از مدل های آن می باشید، برای اطمینان از بهره مندی حداکثری از این تجهیزات نظافتی، باید از آنها مراقبت کنید. برای اینکار نیاز به صرف زمان زیادی نداشته و به سادگی با رعایت چند نکته و پرهیز از چند اشتباه می توانید بازدهی و طول عمر اسکرابر را افزایش دهید. در این مقاله چند مورد از این اشتباهات بیان می شود.

خالی نکردن مخازن آب

تمیز کردن سطوح کف معمولا در روز های اخر هفته یا در پایان روز اتفاق می افتد. بنابراین نیروی خدماتی تمایل دارد تا بعد از پایان عملیات شستشو، دستگاه را پارک کرده و به خانه برود. با این حال، خالی کردن مخازن آب بعد از پایان عملیات بایستی مد نظر قرار گیرد. اسکرابر صنعتی انواع آلودگی ها و جرم ها را جمع می کند و بنابراین باقی ماندن جرم ها در داخل مخزن باعث ایجاد بوی نامطبوع می گردد. همچنین باقی ماندن جرم ها فرآیند شستشوی مخزن آب کثیف را دشوار می کند. همچنین اگر از مواد شوینده در مخزن آب تمیز استفاده شده، باقی ماندن آنها در داخل مخزن باعث انسداد فیلتر آب و در نتیجه کاهش حجم آب جاری شده بر روی برس ها می گردد. بنابراین مخازن آب کفشوی را حتما در پایان عملیات نظافت تخلیه و شستشو دهید.

بررسی نکردن باتری

تعویض نمودن باتری اسکرابر صنعتی یکی از هزینه بر ترین تعمیرات مربوط به این دستگاه است. بنابراین بررسی سطح الکترولیت باتری اسیدی برای افزایش عمر این باتری ها اهمیت دارد. عدم مراقبت از باتری کفشور صنعتی منجر به کاهش زمان شارژدهی می شود. البته باتری های AGM  نیز در مدل هایی از اسکرابر استفاده می شوند که نیازی به تعمیر و نگهداری ندارند. این نوع باتری ها گران تر هستند اما امروزه به دلایلی از جمله عدم نیاز به نگهداری، مرسوم تر می باشند.

فراموش کردن نظافت اولیه

اسکرابر ها طبق دستورالعمل آنها بعد از یک نظافت اولیه باید استفاده شوند. جارو نکردن محیط قبل از بکارگیری دستگاه کفشوی احتمال انسداد یا حتی سوختن موتور مکش را در پی دارد. البته اکثر اسکرابر های دارای برس غلطکی قادرند تا سطح را بطور همزمان نظافت و شستشو دهند. این تجهیزات نیاز به نظافت اولیه را برطرف می کنند هرچند که قیمت آنها بیشتر است.  

سریع شستن سطوح کف

اگرچه اسکرابر ها برای شستشوی سریع تر سطح طراحی و تولید شده اند، اما سرعت بالا در استفاده از آنها می تواند به کاهش اثربخشی آنها و جا افتادن شستشوی بعضی از بخش های محیط منجر شود.

عدم توجه به تعمیر و نگهداری اسکرابر

انجام دادن چند اقدام ساده می تواند از آسیب دیدن جدی دستگاه اسکرابر صنعتی جلوگیری کند. تعمیر و نگهداری ساده بخش های مختلف کفشوی می تواند جلوی آسیب دیدن بخش های مختلف آن را بگیرد. مثلا بررسی منظم برس اسکرابر موجب حفظ عملکرد و افزایش طول عمر آن می شود.