اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

مبل شوی

معرفی دستگاه اسپری مکش

فهرست مطالب

دستگاه اسپری مکش برای شستشوی فرش، مبل، سطوح داخل خودرو و برخی لوازم منزل قابل استفاده است که به آسانی قابل حمل می باشد. با توجه به توانایی بالای این دستگاه در رفع آلودگی ها، از آن می توان برای فرش و مبلمان بسیار آلوده نیز استفاده نمود. از اسپری مکش می توان به عنوان جاروبرقی برای مکش مواد و مایعات ریخته شده بر سطح نیز استفاده نمود. از ویژگی های این دستگاه می توان عملکرد ساده، ساختار مقاوم و طراحی منسجم و مناسب اشاره نمود. قدرت مکش بالای این دستگاه باعث می شود بتوان غیر از مصارف خانگی از آن در محیط های تجاری نیز استفاده نمود. بالا بودن قدرت مکش باعث نظافت بهتر و پاکیزگی بیشتر نیز می گردد. از جمله مهم ترین مصارف دستگاه اسپری مکش، نظافت فضای داخلی خودرو و صندلی ها می باشد.

ویژگی های دستگاه مبل شوی

کابل برق 7.5 متری دستگاه باعث می شود قدرت مانور کاربر بالا رفته و بتوان سطوح مختلف را به راحتی نظافت نمود. پهنای شستشوی 80 میلیمتری سری اسپری مکش، برای نظافت بخش های مختلف سطح مناسب می باشد. حجم مخزن آب تمیز و آب کثیف دستگاه، هریک 8 لیتر می باشد که برای محیط های خانگی و تجاری مناسب است. چرخ های زیرین دستگاه جابجایی آن را آسان نموده است، علاوه بر آن، در صورتی که نیاز به بلند کردن دستگاه باشد، وزن 9.5 کیلوگرمی به کاربر بسیار کمک خواهد کرد.

با نظافت و نگهاری مداوم از وسایل و اثاثیه منزل و محل کار، وسایل جلوه خود را حفظ کرده و دیرتر فرسوده می شوند. بنابراین ارزش اثاثیه تا مدت طولانی حفظ شده و قابل استفاده می باشند. یکی از مهم ترین نکات برای سطوح مختلف و وسایل محل زندگی و محل کار، استفاده از ابزار و دستگاه های مناسب با آن سطح می باشد.

روش نظافت و شستشوی وسایل مختلف خانه با یکدیگر متفاوت است و در صورتی که ر حین نظافت به این نکته توجه نشود ممکن است سطح به طور موثر نظافت نشود و یا این که باعث ایجاد صدمه به آن وسیله گردد. بنابراین دقت به این موضوع برای جلوگیری از آسیب دیدگی وسایل بسیار قابل اهمیت است. برای سطوحی همانند فرش، موکت و مبلمان استفاده از دستگاه اسپری مکش علاوه بر شستشوی موثر و با کیفیت، سبب حفظ و نگهداری از آن ها نیز می شود.

اسپری مکش