اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره جاروبرقی صنعتی برای سیلیس

اجاره جاروبرقی صنعتی برای جمع آوری گرد و غبار سیلیس

فهرست مطالب

یکی از آلودگی هایی که در هنگام تخریب یا ساخت و ساز به وجود می آید گرد و خاک سیلیس است. سیلیس یک ماده معدنی است که در سنگ و ماسه یافت می شود و دارای گرد و خاک سمی است که موجب بیماری در افراد نزدیک به آن می شود. به جهت کنترل این آلودگی و تضمین سلامت کارکنان و افراد حاضر در منطقه این گرد و خاک باید در منشاء تولید سریعا جمع آوری گردد.

انتشار این آلودگی در صنایع مختلفی مانند شیشه سازی، سیمان، ریخته گری و… وجود دارد که باید تحت کنترل گرفته شود. بهترین راه برای جمع آوری غبار سیلیس استفاده از مکنده یا جاروبرقی صنعتی می باشد. با اجاره جاروبرقی صنعتی می توان آلودگی های سمی را سریعا جمع آوری نمود تا مشکلی برای افراد حاضر در منطقه به وجود نیاید.

 

مشکلات موجود در محیط های صنعتی حاوی سیلیس

محیط های صنعتی دارای آلودگی های مختلفی هستند که ممکن است باهم متفاوت باشند. برخی محیط ها دارای آلودگی و گرد و غبار سیلیکایی هستند که می تواند مشکل آفرین باشد. تنفس طولانی مدت در محیطی با غبار سیلیس می تواند موجب بیماری های تنفسی گردد. استنشاق بیش از حد می تواند در کارکنان و نیروهای خدماتی مشکلاتی مانند بیماری های ریه ایجاد کند.

اثرات سوء این ذرات خطرناک ممکن است بعد از 20 سال در فرد بروز پیدا کند. بنابراین این آلودگی ها را باید از منشاء ایجاد، فیلتر و جمع آوری نمود تا در محیط پراکنده نشوند. کنترل این آلودگی ها با استفاده از یک دستگاه جاروبرقی صنعتی امکان پذیر می باشد.

 

راه های مقابله با آلودگی های سیلیس

در محیط هایی با گرد و غبار سیلیس باید استانداردها و اصول پیشگیری به طور کامل انجام شود. نظارت های بهداشتی باید به صورت منظم از محیط صورت گیرد. برای دفع خطرات ناشی از این آلودگی ها باید تجهیزات حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد تا بتوان از سلامت و ایمنی کامل کارکنان و نیروهای حدماتی اطماینان حاصل نمود. راه های مختلفی برای کنترل آلودگی و آسیب های آن وجود دارد.

باید کارکنان از ماسک مخصوص استفاده نمایند، همچنین تهویه مناسب در تمامی بخش ها وجود داشته باشد. آلودگی های به وجود آمده را نیز می توان از محل انتشار به وسیله جاروبرقی صنعتی جمع آوری نمود و یا با آب پرفشار آن را دفع نمود.

 

اجاره جاروبرقی صنعتی راهکار دفع آلودگی

همانطور که گفته شد یکی از راه های کنترل آلودگی های سیلیس و دفع خطرات آن و همچنین ایمن سازی محیط کار، استفاده از مکنده صنعتی می باشد. مکنده صنعتی می تواند آلودگی ها را در محل منشاء تولید سریعا جمع آوری به نحوی که در محیط انتشار پیدا نکند. جاروبرقی صنعتی را می توان مستقیما بر روی دستگاه ها نصب نمود تا ایمنی کامل را داشته باشد.

 

در صورتی که این آلودگی ها همیشگی باشد باید دستگاه مکنده صنعتی را تهیه نمود اما اگر آلودگی موقتی باشد با اجاره جاروبرقی صنعتی می توان محیط را عاری از آلودگی ها نمود. مکنده باید مجهز به فیلتر های قوی مانند فیلتر هپا باشد که قدرت فیلتراسیون ذرات تا 18/0 میکرون را نیز دارند. با اجاره جاروبرقی می توان در هزینه های بالای خرید دستگاه صرفه جویی نمود. همچنین در اجاره جاروبرقی در صورت عدم آسیب به دستگاه، هزینه های تعمیر و نگهداری نیز به عهده شرکت یا فرد ارائه دهنده دستگاه می باشد.