اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره دستگاه کفسابی

بهسازی سطوح کف با اجاره دستگاه کفسابی

فهرست مطالب

درخشندگی سطوح کف و انعکاس نور تاثیر بسزایی در روحیه افراد حاضر و شاغل ئر محیط دارد. از این رو صاحبان و مدیران مجموعه ها همواره به دنبال استفاده از کفپوش های درخشان هسنتد. اگر چه استفاده از کفپوش های سنگی بسیار هزینه بر می باشد اما به دلیل تاثیرات مثبت بر روحیه افراد و همچنین تاثیرات قابل ملاحظه بر روی بهره وری و سود آوری کسب و کار اغلب از این کفپوش ها استفاده می شود. البته انعکاس نوری که توسط کفپوش های درخشان ایجاد می گردد می تواند هزینه های مرتبط با نور پردازی و صرف انرژی را کاهش دهد.

در این میان با پیشرفت تکنولوژی در تمامی عرصه ها،‌ و ورود تکنولوژی ها و دستگاه های مکانیزه جدید، به راحتی می توان سطوح بتنی کف را بهسازی نموده و بدون نیاز به استفاده از کفپوش های گرانقیمت موجب درخشندگی سطوح و بازتاب نور در محیط شد. دستگاه کفساب یکی از تجهیزات تخصصی و کاربردی برای صیقل دادن سطوح کف می باشد. با اجاره دستگاه کفسابی به راحتی می توان بدون نیاز به استفاده از کفپوش های گرانقیمت، موجب درخشندگی کفپوش هایی همانند کفپوش های بتنی گردید.

ساز و کار دستگاه کفسابی

دستگاه کفسابی یکی از تجهیزات مکانیزه و صنعتی در رده دستگاه های نظافت صنعتی می باشد که با هدف پرداخت و جلادهی به سطوح کف از جمله سطوح با پوشش بتن طراحی و تولید شده است. دستگاه کفساب مجهز به دیسک و سگمنت های اشباع شده با الماس می باشند. این دیسک ها و سکمتنت ها عملکرد مشابه ای همانند کاغذ سمباده دارند. در طول فرآیند بهسازی سطوح کف،‌ این دیسک ها به ترتیب با نمونه های نرم تر جایگزین شده و  در نهایت سطوحی کاملا صاف و صیقلی ایجاد می گردد.

مزایای استفاده از دستگاه کفسابی

استفاده از پوشش بتن بر روی سطوح کف بسیار مقرون به صرفه و کم هزینه می باشد. اما با توجه به اینکه از جلوه مطلوبی برخوردار نمی باشد اغلب از این پوشش برای محیط های پر ترددی همانند مراکز تجاری استفاده نمی شود. این در حالی است که استفاده از پوشش بتی و انجام عملیات به سازی آن نه تنها مقاومت این کفپوش ها را دو چندان می نماید بلکه به واسطه ایجاد درخشندگی و براقیت در سطوح، استحکام انها را بالاتر بورده و جلوه های ظاهری فوق العاده ای به محیط می بخشد.

بتن صیقلی شده از مقاومت بالایی بر خوردار بوده و تردد افراد بر روی این سطوح هیچ گونه آسیبی به آنها وارد نمی نماید. اجرای عملیات کفسابی بر روی سطوح بتی میزان نگهداری از کفپوش ها را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داده و از این رو موجب صرفه جویی در هزینه ها می گردد.

نکات مهم در استفاده از دستگاه کفسابی

با توجه به اینکه دستگاه های کفساب دستگاه های تخصصی برای صیقل دادن سطوح می باشند. در هنگام استفاده از دستگاه کفساب رعایت نکات ایمنی بسیار ضروری می باشد تا علاوه بر ایجاد سطوحی درخشان و با کیفیت ایمنی محیط کار یز حفظ شود.

با توجه به اینکه دستگاه های کفسابی دارای ابعاد متنوعی می باشند استفاده از دستگاه مناسب با ابعاد محیط می تواند تاثیر بسزایی در بهره وری داشته و زمان لازم برای انجام عملیات را کاهش دهد. از سوی دیگر با توجه به حجم بالای گرد وغبار تولید شده در عملیات به سازی سطوح کف،‌استفاده از دستگاه مکنده امری لازم و ضروری می باشد. ضمن اینکه در حضور دستگاه مکنده نیز به منظور حفظ سلامت کاربر،‌استفاده از ماسک امر مهمی می باشد.

خرید یا اجاره دستگاه کفسابی

با توجه به اینکه دستگاه کفشابی یک دستگاه تخصصی می باشد، همانند تمامی تجهیزات هزینه بالایی داشته و خرید آن تنها برای شرکت های خدماتی مقرون به صرفه می باشد. در حالیکه برای انجام امور پروژه ای اجاره دستگاه کفسابی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد. چرا که هزینه اجاره کفساب از خرید آن بسیار کمتر می باشد. علاوه بر این اجاره دستگاه کفساب با نیروی متخصص می تواند روند کفسابی سطوح را بسیار تسهیل نماید.