اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره اسکرابر

اقدامات لازم برای اجاره اسکرابر صنعتی

فهرست مطالب

اجاره دستگاه های نظافت صنعتی اسکرابر یک راهکار جهت استفاده از این تجهیزات برای شستشوی سطوح کف می باشد. اسکرابر ها بصورت دستی و خودرویی هدایت می شوند که مدل های خودرویی در محیط های وسیع بیشتر کاربرد دارند. اسکرابر های دستی و خودرویی در ابعاد و مدل های مختلف در دسترس هستند. اگر با مشورت کارشناسان، اسکرابر صنعتی را برای اجاره انتخاب کرده اید، جهت اجاره اصولی و استفاده صحیح از این دستگاه، این مقاله را دنبال کنید.

جنس سطح و مساحت محیط جهت استفاده اسکرابر

هر دستگاه اسکرابر دارای یک کارایی عملی است که برای خرید آن بکار می آید. در واقع مساحت محیط و کارایی دستگاه بایستی با یکدیگر متناسب باشند. البته در بررسی این موضوع، در نظر گرفتن موانع موجود در محیط و عرض معابر برای حرکت کردن اسکرابر در محیط اهمیت دارد. اسکرابر خودرویی معمولا برای محیط های وسیع و مدل های دستی برای محیط ها کوچک کاربرد دارند. همچنین بایستی تعیین شود که سطح از جنس بتن، سرامیک و یا دیگر مواد است. نوع کفپوش سطح مشخص می کند که همراه با اسکرابر خودرویی پد یا برس دیسکی و یا برس غلطکی مورد نیاز می باشد.

تعداد روز های اجاره دستگاه

تعداد روزهای استفاده از دستگاه تعیین کننده هزینه کل اجاره توسط شرکت ارائه دهنده دستگاه می باشد. اگر تعداد این روز ها از حدی بیشتر باشد، اجاره کفشوی به صرفه نبوده و خرید آن گزینه بهتری به حساب می آید.

اجاره اسکرابر

بعد از بررسی های انجام شده در بخش قبل و جمع آوری اطلاعات مورد نیاز نوبت به اجاره یک دستگاه اسکرابر صنعتی می رسد. برای اجاره اسکرابر حتما یک شرکت معتبر و با تجربه که در زمینه تجهیزات نظافتی فعالیت دارد را انتخاب کنید. یک فروشگاه کوچک یا یک شرکت بی تجربه و نوپا قطعا نمی تواند نیاز های شما را برآورده سازد. بعد از تعیین بهترین اسکرابر مورد نیاز جهت اجاره از شرکت مورد نظر، پرداخت هزینه انجام شده و اندکی بعد دستگاه در اختیار قرار می گیرد. در پایان عملیات نظافت یک یا چند روزه، دستگاه را تمیز نموده و مخازن آنرا تخلیه کنید. دستگاه را صحیح و سالم تحویل شرکت دهید تا از پرداخت هزینه های اضافی معاف شوید.