اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره فرز برای عملیات صنعتی

فهرست مطالب

دستگاه فرز یک ابزار صنعتی مهم و پرکاربرد برای فعالیت های صنعتی است و به دلیل ارائه طیف گسترده ای از کاربردها، بدون آن انجام بسیاری از فرآیندها در زمینه سنگ، فلز، چوب و … دشوار می شود. فرز در مدل های متنوعی طراحی و تولید شده است و جهت اموری مانند شیار زدن، پولیش زنی، برش، سمباده زنی و … مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی در صنایع مختلف همواره فعالیت های ساب زنی، پولیش،‌ برش و … انجام می پذیرد و دستگاه فرز می تواند به عنوان یک ابزار چند منظوره به کار رود. به منظور سهولت دسترسی به این رده از تجهیزات صنعتی امکان اجاره فرز به صورت آنلاین فراهم گردیده است.

اجاره فرز برای کاربردهای گوناگون

دستگاه فرز صنعتی دارای قابلیت های بسیار زیادی است و در حوزه های گوناگون نقش مهمی ایفا می کند. هنگام اجاره فرز می توان از همه مزیت های آن از جمله از بین بردن ناصافی های سطوح سنگی، فلزی و … بهره مند گردید. یکی از متداول ترین کاربردهای دستگاه فرز عملیات برش زنی می باشد و به اندازه ای کارایی دارد که می تواند قطعات سخت مانند آهن، فلز و استیل را به راحتی برش دهد. علاوه بر این تراش دادن انواع قطعات، شیار زدن، صاف کردن بیرون زدگی ها، رنده زدن، فرم دهی و پولیش زدن از دیگر کاربردهای مهم فرز به شمار می آیند که هر دستگاه متناسب با نوع ویژگی هایی که دارد عملیات مطلوب را ارائه می دهد. هنگام اجاره فرز و استفاده از آن باید همواره به طور دقیق نکات ایمنی را مورد توجه قرار داد.

نحوه کارکرد فرز

دستگاه فرز نیروی محرکه خود را از برق دریافت می کند و برخی از آن ها از نیروی باد نیز انرژی دریافت می کنند. پیش از روشن نمودن فرز باید با تمامی موارد ایمنی مربوط به آن دستگاه خاص آشنا بود و کاربر با اطمینان نسبت به استفاده از آن اقدام نماید. اغلب دستگاه های فرز با فشردن یک دکمه روشن شده و با رها کردن آن خاموش می شود که از میزان خطرات دستگاه می کاهد.

انواع فرز

اجاره فرز برای مدل های مختلف آن امکان پذیر است و انواع آن عبارت اند از :

فرز برش آهن و سنگ

پرکابردترین فرزها فرز برش آهن و سنگ هستند که دارای یک صفحه چرخان به منظور برش دادن و ساب زدن، می باشند. برای برش دادن چند نوع دیسک وجود دارد؛‌ دیسک فیبری : برای سایش سطوح زنگ زده – آلومینیوم اکسید : برای پرداخت و سایش میلگرد و پیچ و استفاده روی چوب – دیسک سیمی : جهت تمیز نمودن فلزات و از بین بردن زنگ زدگی آن ها – دیسک الماسی : به منظور برش سنگ، بتن و کاشی – دیسک کاربید : برای تیز کردن و هم چنین تمیزکاری سطح فلز.

فرز نجاری

فرز مخصوص صنایع چوب و نجاری برای به وجود آوردن نقش و نگار بر روی چوب کاربرد دارد و یکی از بزرگ ترین موارد استفاده آن در کابینت سازی و ساخت وسایل تزئینی است.

فرز مینیاتوری

فرز مینیاتوری نوعی فرز انگشتی با دقت بالا است که برای مواردی مانند حکاکی، منبت کاری و ایجاد حفره می توان به اجاره فرز پرداخت.

فرز انگشتی

دستگاه فرز انگشتی به عنوان یک فرز سبک در گروه دقیق ترین فرزها قرار دارد و از همین رو جهت انجام فعالیت های دارای ظرافت بالا و هم چنین صیقلی نمودن سطوحی سنگی و فلزی بسیار مناسب است.

اجاره فرز به صورت آنلاین از طریق وب سایت رنت ابزار انجام می گیرد و مشتریان می توانند براساس نیاز خود دستگاه مورد نظر را انتخاب نمایند. اگر برای اجاره فرز تردید دارید و نمی دانید کدام دستگاه مناسب کار شما است می توانید با پشتیبانی این سایت در تماس باشید تا تجهیزات مورد نظر را به شما معرفی نمایند.