اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره دستگاه کفسابی

اجاره دستگاه کفسابی برای انواع سطوح

فهرست مطالب

دستگاه کفساب ابزار تخصصی و مناسب برای تراز کردن، مسطح کردن و پرداخت انواع سطوح سنگی، بتنی و … است. این دستگاه در صنعت ساختمان سازی کاربرد بسیاری زیادی دارد و به عنوان یک تجهیز مهم شناخته می شود به طوری که زبری و خلل و فرج یک سطح را از بین می برد. کفسابی سطوح گاهی برای جلادهی، گاهی برای آماده سازی سطح و گاهی نیز برای ترمیم و بازسازی یک سطح، انجام می گردد. انتخاب دستگاه به اندازه زیادی به ویژگی های سطح مورد نظر بستگی دارد.

اجاره دستگاه کفسابی یکی از بهترین راه حل ها برای دست یابی به هدف مورد نظر است، چرا که عملیات کفسابی همانند شستشوی سطح به صورت همیشگی انجام نمی گیرد و فواصل طولانی تری برای کفسابی دوباره وجود دارد؛ از همین رو اجاره تجهیزات مقرون به صرفه تر خواهد بود ضمن آن که اپراتور متخصص در این زمینه به کار با دستگاه می پردازد.

نکات اجاره دستگاه کفسابی

عملیات کفسابی یک فرآیند تخصصی برای ترمیم و احیای سطوح هموار می باشد که باید توسط افراد باتجربه و بامهارت انجام شود. عدم استفاده درست از دستگاه می تواند به سطح زمین آسیب برساند و یا برای کاربر خطرناک باشد. بنابراین بهتر است دستگاه کفساب با اپراتور اجاره شود و یا مشتریان نسبت به مهارت کاربر شخصی خود اطمینان داشته باشند. پس از آن انتخاب دستگاه مناسب اهمیت دارد، این تجهیزات در مدل ها، اندازه ها و با قابلیت های متفاوتی در دسترس هستند.

مطالعه ویژگی های هر دستگاه و مشورت با کارشناسان اجاره راه حل مناسب برای انتخاب تجهیزات مناسب است. دستگاه کفساب می تواند هم برای لایه برداری های موضعی و هم لایه برداری سراسری از سطح مورد استفاده قرار گیرد.

مزایای اجاره دستگاه کفسابی

عملیات کفسابی با چالش های زیادی رو به رو است از همین رو دستگاه های تخصصی به گونه ای طراحی می شوند که پاسخگوی نیازهای مختلف باشد، یعنی بتوان برای هر نوع سطح با هر ویژگی به یک انتخاب مناسب دست یافت. اجاره دستگاه کفسابی این امکان را فراهم نموده تا هر امکان کفسابی هر سطحی وجود داشته باشد.

از دیگر مزیت های اجاره دستگاه کف می توان به صرفه جویی در هزینه ها اشاره نمود، یعنی به جای خرید تجهیزات برای عملیات کوتاه مدت و موقت، کاربران می توانند برای مدت زمانی مشخص دستگاه مورد نظر خود را اجاره کنند.

کفسابی زمین و پله

تنوع طراحی و ساخت دستگاه های کف ساب به گونه ای است که امکان کفسابی و لایه برداری انواع سطوح از کوچک و محدود گرفته تا بزرگ و وسیع به راحتی فراهم می گردد. برخی دستگاه های کف ساب دارای سطح مقطع کوچکی هستند که از طریق آن گوشه ها و کناره ها، فضاهای باریک و جمع و جور و هم چنین سطح پله را لایه برداری نیز لایه برداری خواهد شد.

کفساب برای چه سطوحی کاربرد دارد؟

ماشین آلات کفسابی تجهیزاتی قابل اعتماد با کارایی بالا هستند که برای هموار سازی و صیقلی ساختن سطوحی مانند سنگ، گرانیت، مرمر، بتن، کفپوش و … مورد استفاده قرار می گیرند. هنگام اجاره دستگاه کفسابی می توان اطمینان داشت برای هر نوع سطحی ابزاری برای انتخاب وجود دارد.

کفسابی با کیفیت بالا

یکی از مهم ترین ویژگی های ماشین آلات کفسابی باکیفیت قابلیت اتصال به جاروبرقی صنعتی یا نیمه صنعتی می باشد. عملیات کف سابی با تولید گرد و غبار فراوان همراه است و این غبارات برای سلامتی کاربران و سایر افراد حاضر در محیط زیان آور خواهد بود.

برای رفع این مشکل یک جاروبرقی صنعتی و یا نیمه صنعتی به دستگاه کف ساب اتصال یافته و هم زمان با کفسابی گرد و غبار از نقطه تولید مکش می شود. به این ترتیب حجم آلودگی وارد شده به محیط به حداقل کاهش یافته و در نتیجه ایمنی محیط افزایش می یابد و عملیات نظافت آسان تر می شود.