اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره دستگاه کفسابی

اجاره دستگاه کفسابی

فهرست مطالب

ساب زنی و پولیش زنی روند صاف نمودن سطوح سخت است که برای آشکار کردن سازی سطح براق و صیقلی انجام می شود. عملیات ساب زنی به دستگاه های صنعتی ساب نیاز دارد که با دارا بودن دیسک های مخصوص همانند یک سمباده عمل می کند. برای هر مرحله از ساب زنی دیسک های ویژه به کار می روند و جهت براق شدن و درخشندگی بیشتر دیسک های ظریف تری جایگزین می گردد؛ بنابراین مراحل پایانی ساب زنی اهمیت بسیار زیادی دارد. در انتها نیز از دستگاه پولیش برای پرداخت نهایی استفاده می شود. اجاره دستگاه کفسابی و یا بهره مندی از خدمات کفسابی شرکت خدماتی یکی از بهترین راهکارها برای دست یابی به سطوح درخشان و صیقلی می باشد.

مزایای اجاره دستگاه کفسابی برای پرداخت سطوح

کفسابی و صیقلی نمودن سطوح بتنی، سنگی و دیگر سطوح سخت در محیط هایی با کاربری تجاری و صنعتی مزیت های زیادی دارد و به عنوان راه حلی طولانی مدت برای سطوح شناخته می شود. برخی از مزایای اجاره دستگاه کفسابی عبارت اند از:

دوام

سطوح کفسابی شده و پولیش شده دارای طول عمر بالایی هستند. این سطوح حتی در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد دوام بالایی دارند و اثری از لکه، خراش و تغییر رنگ بر روی آن باقی نمی ماند. عملیات ساب زنی نیاز به واکس زنی بی نظم و پوشش دهی های مکرر را از میان برمی دارد.

تعمیر و نگهداری کم

پس از اجاره دستگاه کفسابی و صیقلی ساختن سطح مورد نظر، به سطحی با ماندگاری بالا نسبت به سایر سطوح دست خواهیم یافت. این سطوح به تعمیر و نگهداری خاصی نیاز ندارند و تنها نظافت های گاه و بی گاه متداول روزمره برای مراقبت از این سطوح کافی است. علاوه بر این امکان دارد در محیط های پر تردد کفپوش های صیقلی ساب زده دوباره مورد پردازش قرار گیرد که حتی این امر نیز سالانه و یا چند سال یک بار باشد.

هزینه پایین

اجاره دستگاه کفسابی به خودی خود عملی مقرون به صرفه است. کفسابی و پولیش زنی با تجهیزات پیشرفته و کارآمد سطحی زیبا و درخشان فراهم می سازد که می تواند با کفپوش های گران قیمت برابری کند. در مقایسه با هزینه های نصب کفپوش های جدید، هزینه های عملیات ساب زنی و اجاره دستگاه کفسابی بسیار کمتر است.

جذابیت و زیبایی

فرایند کفسابی به منظور مراقبت از سطح و زیبایی بخشی به آن انجام می گیرد. بنابراین اگر بخشی از کفپوش دچار آسیب شده باشد و لکه های سخت روی آن به جا مانده باشد، دستگاه کفساب از قابلیت ترمیم آن بخش برخوردار است. به این ترتیب زیبایی سطح به حالت اولیه خود باز می گردد و زیبایی ظاهری برای مدت های طولانی حفظ می شود.

بازتاب نور

یکی از مزیت های منحصر به فرد اجاره دستگاه کفسابی درخشش بی نظیر سطح می باشد که این درخشندگی نور را به خوبی انعکاس می دهد. این پدیده سبب روشن تر شدن محیط شده و ایجاد فضایی امن تر و کاهش هزینه های روشنایی و نورپردازی را حتی در ساختمان های بزرگ، انبارها، کارخانه ها و … به دنبال دارد.

اجاره دستگاه کفسابی برای اماکن و سطوح گوناگون

بهره مندی از دستگاه های کف سابی در محیط های گوناگون امکان پذیر می باشد و یک دستگاه ایده آل برای فضاهای تجاری و صنعتی به شمار می آید. برخی از کاربردهای تجهیزات کفسابی و پولیش زنی عبارت اند از:

کف انبارها

– کف نمایشگاه های خودرو و …

– کف کارخانه

کف آزمایشگاه ها

کف ساختمان های اداری و شرکت ها

کف مجتمع های تجاری

کف دانشگاه ها و مدارس

– کف بیمارستان، درمانگاه و کلینیک

کف فروشگاه و هایپرمارکت

– و …

امکان اجاره دستگاه کفسابی برای همه محیط های درج شده و سایر فضاها امکان پذیر می باشد.