اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

پاه برقی شوی

شستشوی موثر پله برقی ها با اجاره پله برقی شوی

فهرست مطالب

در دنیای مدرن و پیشرفته امروزی استفاده از پله برقی ها در تمامی مراکز عمومی چون مراکز تجاری، تفریحی، فرودگاه ها و پایانه ها به منظور سهولت و تسریع در فرآیند جا به جایی مسافران و مراجعه کنندگان، امری متداول می باشد. بی شک تردد بالای افراد بر روی پله ها اصلی ترین عامل آلوده شدن سطوح آن ها می باشد. مسلما شستشو و نظافت سطوح پله برقی با توجه به مکانیسم الکترونیکی آن عملا ناممکن بوده و می تواند خسارات پر هزینه و بعضا جبران ناپذیری را بر این تجهیزات وارد نماید.

از این رو در اغلب مواقع نسبت به نظافت اینگونه تجهیزات غفلت می شود. نشست و ماندگاری آلاینده ها بر روی این سطوح موجب کاهش جلوه های بصری محیط شده و در نتیجه تاثیرات منفی بر روی مخاطبان و مراجعه کنندگان خواهد داشت. ضمن اینکه انباشت حجم بالایی از آلاینده ها بر روی سطوح پله برقی ها موجب نفوذ انها به سطوح زیرین و در نتیجه ورود الاینده ها به داخل سیستم های مکانیزه دستگاه پله برقی می گردد. از این رو شستشو و حذف موثر آلاینده ها امری لازم و ضروری می باشد. با توجه به دشواری نظافت دستی این سطوح اجاره پله برقی شوی گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه برای شستشو و حذف موثر و با کیفیت آلاینده های انباشته بر روی پله برقی است.

شیوه های مرسوم در شستشو و نظافت پله برقی ها

با توجه به اینکه نفوذ کوچک ترین قطرات آب به بخش های داخلی پله برقی موجب اسیب سیستم های الکترونیکی آن می شود، یکی از شیوه های متداول در نظافت پله برقی ها که از گذشته تا به امروز مورد استفاده بوده است، جدا نمودن پله ها و انتقال آنها به فضای باز است. این عملیات یکی از دشوار ترین عملیات های نظافتی بوده و بسیار زمان بر می باشد.

همین امر موجب می شود که شستشو و نظافت پله برقی در فواصل زمانی طولانی صورت گیرد. از سوی دیگر ماندگاری بلند مدت آلاینده ها نیز بر روی سطوح موجب سفت و سخت شدن آلاینده ها شده و به همان میزان نظافت و حذف آنها دشوار تر می شود. روش دیگر استفاده از تی های دستی می باشد که با توجه به شیار های موجود بر روی سطح پله ها امکان نظافت و حذف موثر آلاینده ها  با این شیوه به نجو مطلوبی امکان پذیر نیست.

اجاره پله برقی شوی

با توجه به دشواری های پیش رو در نظافت پله برقی ها، لزوم شستشو و نظافت پله برقی ها و تعدد آنها در امکان عمومی یکی از بهترین گزینه ها برای شستشو و نظافت موثر و با کیفیت سطوح پله برقی اجاره پله برقی شوی می باشد.

دستگاه پله برقی شوی به عنوان تجهیزی کاملا مکانیزه و صنعتی تمامی آلاینده های چسبیده بر روی سطوح را شستشو داده و نظافتی موثر و با کیفیت را در زمانی کوتاه فراهم می کند.

مکانیسم عمل دستگاه پله برقی شوی

دستگاه پله برقی شوی دستگاهی کاملا مکانیزه و صنعتی برای نظافت حرفه ای پله برقی ها و رمپ هی برقی موجود در مجموعه ها می باشد. از جمله ویژگی های کاربردی این دستگاه می توان به امکان شستشو و نظافت سطوح افقی و عمودی پله برقی ها اشاره نمود.

این دستگاه ضمن شستشو قادر به مکش آلاینده ها و مایعایعات آلایده ناشی از شستشو بوده و از این رو از نفوذ مایعات به سطوح زیرین پله برقی ممانعت می نماید. قابلیت تنظیم نرخ پاشش مواد شوینده و امکان عکلکرد اتوماتیک از دیگر ویژگی های این دستگاه می باشد.

مزایای اجاره پله برقی شوی

مسلما شستشو و نظافت پله برقی ها یکی از چالش ها و دغدغه های پیش روی میدران و صاحبان مجموعه ها می باشد. اگرچه دستگاه پله برقی شوی پاسخ مناسب به نیاز نظافتی مجموعه ها می باشد اما شاید صرف هزینه برای خریداری دستگاه مقرون به صرفه نباشد.

اجاره پله برقی شوی راهکاری مناسب برای مرتفع نمودن نیاز های نظافتی در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه می باشد. ضمن اینکه در اجاره پله برقی شوی این امکان فراهم است که در صورت نیاز دستگاه را اجاره نمود و هیچ گونه دغدغه ای بری نگهداری از دستگاه وجود ندارد. استفاده از تجهیزات مکانیزه و صنعتی نظافت با کاهش در تعداد نیروی خدماتی موجب کاهش هزینه ها می گردند.