اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

سوییپر اسکرابر نظافت انبار

محیط آلوده شما به اسکرابر یا سوییپر نیاز دارد؟

فهرست مطالب

تجهیزات نظافتی گسترده ای برای نظافت و شستشوی سطوح کف در محیط های مختلف تجاری و صنعتی وجود دارد. این تجهیزات بعضا دستی و در مدل های جدید بصورت مکانیزه هستند. انتخاب بین اسکرابر ، سوییپر و سایر این تجهیزات باید با در نظر چند فاکتور انجام گیرد. پر کاربرد ترین این تجهیزات، اسکرابر و سوییپر صنعتی هستند. در این مقاله موارد استفاده از این تجهیزات و علت انتخاب آن ها برای نظافت محیط بیان می گردد.

سوییپر

سوییپر صنعتی یک دستگاه نظافتی مکانیزه است که برای انجام عملیات نظافتی خشک و بدون آب استفاده می شود. این دستگاه قادر است تا در سریع ترین زمان و با کیفیت بالا انواع زباله های کوچک و بزرگ را از محیط جمع آوری نماید. سویپر ها سطح را عاری از آلودگی می کنند اما مانند یک اسکرابر آنرا شستشو نمی دهند. در واقع یک فرآیند نظافتی کامل همراه با شستن سطح با داشتن یک سوییپر صنعتی امکان پذیر نیست. سوییپر برای جمع آوری انواع تراشه های فلزی، مهره و پیج و سنگ و سایر اجسام ریز نیز مناسب می باشد. این دستگاه با استفاده از برس های چرخان آلودگی ها را از اطراف جمع آوری و سپس به مخزن زباله منتقل می نماید.

اسکرابر صنعتی

اسکرابر صنعتی با استفاده از آب سطح را برس زنی می نماید. در نتیجه این دستگاه یک عملیات شستشوی عمیق را انجام می دهد. بسته به نیاز و کاربرد برس چرخان دستگاه کفشوی می تواند دیسکی یا استوانه ای باشد. اسکرابر صنعتی قادر است تا گرد و خاک ریز را از بین ببرد اما برای جمع آوری زباله های بزرگ و حجیم تر بایستی یک پیش نظافت با سوییپر یا ابزار دستی انجام گیرد. البته اگر دستگاه کفشوی دارای برس استوانه ای باشد، زباله های درشت تر نیز قابل جمع آوری هستند. این آلودگی ها در داخل سبد زباله کوچک اسکرابر نگهداری می شوند.

سوییپر اسکرابر

بهترین گزینه برای عملیات همزمان نظافت و شستشوی سطح دستگاه دو منظوره سوییپر اسکرابر می باشد. این دستگاه با یک بار عبور از یک مسیر می تواند سطح را جاروب و بطور همزمان شستشو دهد. در نتیجه عملیات شستشو و نظافت محیط مثلا فضای داخل سالن یک کارخانه یا مرکز تجاری بصورت عمیق و موثر و با یک دستگاه انجام می گیرد. این دستگاه از لحاظ قیمتی، گران بوده اما نسبت به خرید جداگانه یک سوییپر و یک اسکرابر صنعتی ارزش بیشتری دارد.