اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره پولیشر

نکات مهم در اجاره پولیشر

فهرست مطالب

گاهی هدف از نظافت فراتر از یک گردروبی و شست و شوی ساده می باشد و افراد متناسب با نیاز خود قصد دارند به محیطی نه فقط تمیز و عاری از آلودگی ها بلکه درخشان و براق دست یابند. در این هنگام همواره دو راه پیش روی افراد قرار می گیرد اولی استفاده از روش های سنتی که می تواند عملیاتی بسیار طولانی مدت و خسته کننده باشد و حتی در مواردی به نتیجه مطلوب با کیفیت مدنظر نیانجامد، اما روش دیگر که امروزه رواج بیشتری پیدا کرده و بسیار آسان تر و کم زحمت تر می باشد استفاده از دستگاه های تخصصی است که به همین منظور طراحی شده اند.

این دستگاه ها تولید شده اند تا افراد را در زمان کوتاه تر، با صرف حداقل انرژی به بهترین نتیجه مطلوب برسانند. دستگاه پولیشر یکی از این دستگاه ها می باشد که به منظور شست و شوی عمیق، لایه برداری و جلا دادن به سطوح استفاده می گردد. در ادامه به نحوه اجاره پولیشر پرداخته می شود.

نحوه عملکرد دستگاه پولیشر

این دستگاه متشکل از یک موتور، مخزن آب تمیز، برس یا پد و دسته قابل تنظیم می باشد. چرخش برس یا پد به صورت دورانی و در سرعت های متفاوت می باشد و به این ترتیب می تواند سطح را درخشان و جلادهی کند. دسته دستگاه این امکان را برای کاربر فراهم می آورد تا متناسب با شرایط فیزیکی خود آن را تنظیم کرده و راحت تر از آن استفاده نماید.  

اجاره پولیشر

پس از تصمیم برای به کارگیری یک دستگاه نظافتی همواره می توان دستگاه را خریداری و یا اجاره نمود. اما اگر قرار است که از دستگاه به تعداد محدود و به صورت دروه ای با فواصل زیاد استفاده گردد، بدون شک اجاره دستگاه به صرفه تر و معقول تر می باشد.

نکاتی که باید هنگام اجاره پولیشر در نظر گرفت

هنگام اجاره یک دستگاه نظافتی می باید به مواردی از قبیل ویژگی های محیطی، شرایط اجاره، نحوه به کارگیری و نگه داری توجه نمود. که در ادامه به آنها پرداخته می شود:

اندازه محیط

پیش از اجاره دستگاه حتما باید اندازه سطحی که مورد نظافت قرار می گیرد محاسبه شود. این امر اولین گام در انتخاب دستگاه مناسب می باشد. زیرا این امر در انتخاب قدرت موتور دستگاه و سرعت و اندازه پدها می تواند مؤثر باشد.

جنس سطح

سطوح چوبی، سرامیکی، سنگی و بتنی از جمله سطوحی می باشند که می توانند به وسیله دستگاه پولیشر جلا داده شوند، متناسب با نوع سطح می توان نسبت به تهیه پد مناسب اقدام نمود، زیرا در مواردی که سطوح حساس و یا گران باشند باید بیشترین توجه صورت گیرد تا خش و آسیبی به آنها وارد نگردد.

سرعت  

سرعت چرخش برس عموما بر حسب دور بر دقیقه محاسبه می گردد و هرچه این سرعت بالاتر باشد عملیات در زمان کوتاه تری انجام می گردد و کیفیت پولیش زنی افزایش می یابد.

پد مناسب

پدها براساس نوع کاربرد، زبری و نرمی و دور موتور دارای انواع گوناگونی می باشند. رنگ پد ها از عوامل متمایز کننده آنها است. برای مثال پدهای مشکی و قرمز، سفید و سبز هریک کاربرد و ویژگی های متفاوتی دارند.  ابعاد پد نیز هامل تعیین کننده در سرعت انجام عملیات و میزان دسترسی به مناطق مختلف می باشد.

نحوه به کارگیری دستگاه

به منظور دستیابی به بهترین کیفیت اطلاع از نحوه به کارگیری صحیح و اصولی دستگاه بسیار مهم می باشد. پس می بایست دفترچه راهنمای دستگاه به طور کامل مطالعه شود و یا از شرکت ارائه دهنده به این منظور کمک گرفت.

هزینه اجاره پولیشر

یکی دیگر از موارد که افراد همواره هنگام اجاره دستگاه در نظر می گیرند، هزینه اجاره می باشد. اما در صورت استفاده کم از دستگاه بدون شک اجاره مقرون به صرفه تر از خرید می باشد.

نگه داری از دستگاه

همواره باید در نظر داشت که در صورت اجاره یک دستگاه، وظیفه نگه داری صحیح و اطمینان از عدم آسیب به دستگاه در زمان اجاره برعهده اجاره کننده می باشد و شرکت های ارائه دهنده محصولات در صورت هرگونه آسیب به دستگاه، هزینه آن را دریافت می نمایند. همچنین هزینه حمل و ارسال دستگاه عموما برعهده فرد سفارش دهنده می باشد پس توجه به این نکته هم از ملزومات می باشد.

با در نظر گرفتن و رعایت نکات گفته شده می توان به راحتی با استفاده از یک پولیشر مناسب، درخشندگی را به سطوح برگرداند.