اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره دستگاه های نظافتی

اجاره دستگاه های نظافتی در مراکز آموزشی

فهرست مطالب

 

مراکز آموزشی نظیر دانشگاه ها و مدارس همه روزه با تردد تعداد زیادی از افراد مواجه می باشند، در نتیجه آلودگی ها، میکروب ها و انواع عوامل بیماری زا می توانند در جای جای این محیط ها انباشته شده و با انتقال و گسترس یافتن مشکلات متعددی را برای افراد حاضر به وجود آورند، از طرف دیگر به منظور ایجاد محیطی مطلوب و مناسب برای جمعیت دانشجو و دانش آموز پرداختن به نظافت این محیط ها حائز اهمیت می باشد. امروزه به کمک دستگاه های نظافت تخصصی می توان به سادگی و با سرعت و کیفیت مناسبی به نظافت این قبیل محیط ها پرداخت.

با توجه به اینکه نظافت این محیط ها عموما به صورت دوره ای می باشد، در نتیجه استفاده از این دستگاه ها به صورت مداوم صورت نمی پذیرد، در چنین شرایطی همواره می توان اجاره دستگاه های نظافتی را جایگزین سرمایه گذاری برای خرید آنها نمود.

اجاره اسکرابر، بخارشوی صنعتی، واترجت صنعتی از جمله برخی از این دستگاه ها می باشد.

اجاره اسکرابر

تردد بالای افراد در دانشگاه ها و مراکز آموزشی، سبب می شود تا استفاده از روش های سنتی برای نظافت چندان کارآمد نباشد چراکه سطوح مرطوب برجای مانده به هنگام شست و شو، نه تنها خطر سرخوردگی را افزایش می دهند بلکه موجب گسترش آلودگی ها نیز می شوند. دستگاه اسکرابر یکی از مهم ترین تجهیزات نظافت سطوح کف بوده که با امکان خشک کردن سطوح همزمان با شست و شو محیطی کاملا مناسب برای حاضران به وجود می آورد.

با توجه به مواردی از قبیل مساحت محیط مورد نظر، نوع آلودگی و جنس سطح می توان دستگاه مناسبی را جهت اجاره انتخاب نمود. اگر مساحت بالایی جهت نظافت مدنظر می باشد، اجاره اسکرابر سرنشین دار سرعت نظافت را افزایش می دهد.

با توجه به جنس سطح و نوع آلودگی می توان از برس استاندارد، نرم و زبر برای نظافت بهره گرفت و این از دیگر ویژگی های استفاده از این دستگاه می باشد.

اجاره دستگاه بخارشوی در مراکز آموزشی

شیشه ها و در و پنجره ها همواره در معرض انواع آلودگی های محیط قرار دارند، این بخش ها تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی محیط می گذارند، از این رو شست و شوی این قسمت ها نباید هرگز از قلم بیفتد. استفاده از دستگاه بخارشوی صنعتی علاوه بر از میان برداشتن کامل آلودگی ها، سطوح را ضدعفونی نموده و انواع باکتری ها و میکروب ها را از درز و شکاف سطوح کاملا پاک سازی می نماید.

اجاره دستگاه سوییپر به منظور نظافت محیط های روباز

اکثر مراکز دانشگاهی دارای محوطه های روباز می باشند و یا ممکن است به پارکینگ های روباز مجهز باشند، در نتیجه نظافت این بخش ها نیز همواره باید در دستور کار قرار بگیرد.

اما به منظور دسیابی به کیفیت مناسب در زمانی کوتاه همواره می توان با اجاره دستگاه های نظافتی مناسب محیط های روباز نظیر سوییپر، به صورت دوره ای و مطابق با یک برنامه مشخص این محیط ها را نظافت نمود. تمامی آلودگی های خشک و جامد کوچک و بزرگ به طور کامل با استفاده از این دستگاه جمع آوری می گردند.

اجاره پولیشر

واکس زدن سطوح و جلا بخشیدن به آنها علاوه بر افزایش زیبایی محیط موجب می گردد عمر کفپوش ها افزایش یافته و هزینه های ناشی از تعمیر و تعویض آنها کاهش یابد. این امر کافی است به صورت دوره ای انجام پذیرد. با اجاره دستگاه پولیشر می توان پس از شست وشوی سطوح عملیات پولیش زنی را به شیوه ای کاملا تخصصی انجام داد.

اجاره موکت شوی

بدون شک تمامی مراکز آموزشی به نمازخانه و کتابخانه مجهز می باشند، نمازخانه ها به علت پوشیده شدن با فرش و موکت محیط مناسبی برای انباشت آلودگی ها و باکتری ها هستند، از طرف دیگر وجود زباله های بزرگ و کوچک در لابه لای الیاف فرش و موکت موجود در این محیط ها می توند جلوه نازیبایی به محیط ببخشد، با اجاره موکت شوی این بخش ها کاملا تخصصی پاکسازی شده و به محیطی مطلوب برای دانشجویان و دانش آموزان تبدیل می گردد.