اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره جاروبرقی

استفاده از دستگاه های مدرن برای نظافت هتل (1)

فهرست مطالب

هتل ها از جمله محیط هایی هستند که پاکیزگی و آراستگی ظاهری آن ها تاثیر بسیار زیادی در رفت و آمد افراد دارد. هرچه محیط زیباتر و پاکیزه تر باشد، مسافران تمایل بیشتری برای رفتن به آن هتل پیدا می کنند. هتل تمیز و زیبا همراه با خدمات مناسب و درخور می تواند مشتریان را مجددا به آن محیط برگرداند زیرا در آنجا احساس امنیت و آرامش بیشتری دارند. امروزه برای نظافت هتل ها نیز مانند سایر محیط ها از تجهیزات نظافتی مدرن استفاده می شود که علاوه بر شکیل بودن در این محیط ها، موجب بالا رفتن کیفیت نظافت، افزایش سطح بهداشت و همچنین تسریع در زمان نظافت می گردد.

دستگاه های نظافت مدرن هریک به طور تخصصی برای یک سطح مناسب می باشد. بنابراین باید دقت نمود برای بخش های مختلف هتل از تجهیزات مربوط به آن سطح استفاده می شود که در ادامه برخی از آن ها معرفی شده اند.

جاروبرقی

با استفاده از جاروبرقی هتلی می توان حجم بالایی از گردو خاک را در تمامی محیط ها جمع آوری نمود. برای نظافت لابی و فضاهای عمومی، اتاق ها و راهرو ها می توان از جاروبرقی استفاده نمود. جاروبرقی در محیط هتل بهتر است از نوع جاروبرقی آب و خاک باشد که توانایی مکش انواع آلودگی جامد و مایع را داشته باشد. برای نظافت روزانه هتل حتما باید یک جاروبرقی قدرتمند و کم صدا تهیه نمود که قدرت فیتراسیون بالایی نیز داشته باشد.

در صورتی که ساخت هتل به اتمام رسیده باشد و نیاز به نظافت اولیه و جمع آوری آلودگی های زیاد باشد، بهتر است از جاروبرقی هتلی استفاده نشود و از جاروبرقی صنعتی با قدرت مکش و فیلتراسیون فوق العاده قوی استفاده شود. همچنین در صورتی که بخشی از هتل تعمیر شود آلودگی زیادی تولید می شود که در این حالت نیز باید از دستگاهی با ظرفیت مخزن بزرگ مانند جاروبرقی صنعتی استفاده شود.

خرید جاروبرقی صنعتی قوی با حجم بالا هزینه زیادی در بر خواهد داشت و از طرفی تنها چند روز در سال مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین بهتر است با اجاره جاروبرقی صنعتی این امور را به خوبی و با کمترین هزینه انجام داد.با اجاره جاروبرقی می توانید بدن صرف هزینه بالا از دستگاه هنگام نیاز استفاده نمایید. اما برای امور روزانه به هیچ عنوان اجاره جاروبرقی توصیه نمی شود و خرید دستگاهی با قدرت متناسب با محیط بسیار به صرفه خواهد بود.

فرش و موکت شوی

سطوح کف در هتل ها در بخش هایی مانند لابی، راهروها و حتی اتاق ها با فرش و موکت پوشانده شده است. سطح این فرش و موکت ها با اینکه به صورت روزانه توسط جاروبرقی نظافت می شوند اما پس از مدتی رنگ آن ها تیره می شود و نیاز به شستشو دارند.

برای شستشوی فرش و موکت به روش سنتی باید آن ها از محل مورد نظر جمع آوری کرد و پس از شستشو، زمان زیادی برای خشک شدن آن صرف نمود. بدین طریق سطح مورد نظر چند روزی بدون فرش می ماند. اما امروزه با استفاده از دستگاه های جدید در حوزه نظافت می توان بدون جابجایی کفپوش، آن را به راحتی شستشو نمود.

شستشوی فرش و موکت ها بسته به محیط به صورت سالانه و یا چند ماه یک بار انجام می پذیرد. بنابراین اجاره موکت شوی گزینه ای بسیار به صرفه و معقول خواهد بود. با اجاره موکت شوی می توان فرش و موکت ها را بدون جابجایی، با سرعت و کیفیت بالا شستشو نمود، همچنین نیازی به گذشت زمان طولانی برای خشک شدن نیست، و سطح پس از نیم الی یک ساعت قابل استفاده می باشد.

ادامه دارد…