اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره سوییپر مناسب

نظافت و جمع آوری موثر و با کیفیت آلاینده های انباشته در انبار ها با اجاره سوییپر

فهرست مطالب

یکی از بخشه ای مهم در هر کسب و کاری به ویژه صنایع تولیدی، مجموعه انبار ها می باشد. این بخشها اغلب برای نگهداری از مواد اولیه و محصولات تولیدی به کار می روند. مسلما حفظ کیفیت محصولات و مواد اولیه تاثیر بسزایی در ارتقا سود آوری و بهره وری کسب و کار ایفا می نماید. فضای انبار ها نیز همانند دیگر بخش های  محیط مستعد انواع آلودگی ها می باشد. ماندگاری آلاینده ها در این بخش ها می توان کیفیت مواد اولیه و محصولات تولیدی را کاهش دهد. از این رو نظافت و جمع آوری آلاینده ها از روی سطوح کف به نظور فراهم نمودن محیطی تمیز و عاری از آلودگی امر لازم و ضروری می باشد.

با توجه به اینکه انبار ها فضای بزرگی داشته و در اغلب مواقع قفسه بندی شده می باشند، استفاده از شیوه های نوین و به کار گیری دستگاه های مکانیزه و صنعتی چون دستگاه سوییپر راهکار مناسب و ایده آل می باشد. اما با توجه به اینکه خریداری دستگاه سوییپر بسیار گران و پر هزینه می باشد، اجاره سوییپر صنعتی می تواند نیاز های نظافتی محیط را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه برآورده سازد.

ساز و کار دستگاه سوییپر

دستگاه سوییپر صنعتی دستگاهی مکانیزه و صنعتی برای جمع آوری و حذف موثر و با کیفیت آلاینده ها از روی انواع سطوح هموار افقی می باشد. این دستگاه ها با استفاده از سیستم برس زنی تمامی آلاینده های انباشته بر روی محیط را جمع آوری نموده و نظافت می نماید.

دستگاه های سوییپر صنعتی به منظور جمع آوری آلاینده ها مجهز به یک برس رولی مرکزی و یک یا دو برس دیسکی جانبی می باشد. چرخش پر سرعت برس یا برس های جانبی موجب هدایت آلاینده ها به بخش میانی دستگاه شده و در نهایت آلاینده های جمع آوری شده توسط چرخش پادساعتگرد برس رولی مرکزی به داخل مخزن دستگاه منتقل می شوند. در نتیجه با عبور دستگاه سوییپر از روی سطوح آلوده، سطوحی کاملا تمیز و عاری از آلودگی بر جای می ماند.

دسته بندی دستگاه های سوییپر

داشتن اطلاعات کافی از سوییپر ها، راهنمای مناسبی برای اجاره سوییپر می باشد. به طور کلی دستگاه های سوییپر بر اساس نوع هدایت دستگاه به دو دسته سوییپر های دستی و سوییپر های خودرویی دسته بندی می شوند. سوییپر های دستی مجهز به دسته بوده و کاربر با قرار گرفتن در پشت دستگاه آن را هدایت می نماید. در حالی نمونه های خودرویی سوییپر مجهز به صندلی بوده و کاربر با نشستن بر روی دستگاه آن را هدایت می نماید.

ویژگی های سوییپر ها

هر یک از دستگاه های سوییپر خودرویی و دستی داریا ویژگی های منحصر به فردی می باشند که بررسی اجمالی آنها می تواند راهنمای مناسبی در هنگم اجاره سوییپر باشد. به عنوان نمونه، دستگاه های سوییپر خودرویی ابعاد بزرگی داشته و در نتیجه پهنای کاری بیشتری دارند. از این رو این دستگاه ها گزینه ای مناسب برای نظافت محیط های وسیع می باشند. علاوه بر این در این مدل ها، کاربر روی صندلی بوده و در نتیجه کمتر خسته شده و توان بیشتری برای ادامه فعالیت  دارد.

از سوی دیگر دستگاه های سوییپر دستی ابعاد کوچک و فشرده ای داشته و از این رو قدرت مانور و قابلیت جا به جایی بالایی دارند. با توجه به ویژگی های سوییپر دستی این دستگاه ها گزینه ای مناسب برای نظافت معابر باریک و متراکم می باشند.

مزایای اجاره سوییپر

استفاده از دستگاه هی مکانیزه و صنعتی راهکار مناسبی برای داشتن یک نظافت موثر و با کیفیت می باشد. در نظافت به شیوه های سنتی همواره با انتشار حجم بالایی از ذرات ریز گردو غبار در محیط رو به رو هستیم. این در حالی است که در شیوه های مدرن و مکانیزه نظافتی، دستگاه ها به سیستم فیلتراسیون مجهز بوده و سیستم مکش به کار رفته بر روی برس مرکزی به شیوه ای موثر مانع از انتشار و باز نشر ذرات ریز گرد و غبار در محیط می گردند.

اجاره سوییپر از نظر مالی بسیار مقرون به صرفه تر از خریداری دستگاه می باشد. در اجاره سوییپر هیچ گونه دغدغه ای برای تهیه و تدارک فضای لازم برای نگهداری نمی باشد. در نهایت اجاره سوییپر امکان نظافتی موثر و با کیفت را با حداقل هزینه برای کاربر فراهم می نماید.