اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره سوییپر اجاره اسکرابر

خرید اسکرابر و سوییپر صنعتی به صرفه تر است و یا اجاره آن ها؟

فهرست مطالب

یکی از بحث ها و اختلاف نظرات در مجموعه های مختلف برای تهیه دستگاه ها، تجهیزات و ابزار آلات این است که خرید دستگاه به صرفه تر است و یا اجاره آن. این سوال در حوزه نظافتی اغلب برای دستگاه های اسکرابر و سوییپر صنعتی مطرح می شود. ضرورت نظافت، آراستگی ظاهر و ایمنی تاسیسات و نواحی تجاری و صنعتی انکار ناپذیر است و نیازمند به سرمایه می باشد. با این حال قبل از تصمیم گیری برای خرید یا اجاره، مدیران باید تحقیقات لازم را با توجه به نیاز خود به عمل آورند. در ادامه به مزایای خرید و اجاره سوییپر و گزینه های موجود برای یک کارخانه پرداخته می شود.

مزایای خرید اسکرابر و سوییپر صنعتی

 در صورت داشتن یک مجموعه با قدمت و جا افتاده برای حل مشکلات نظافتی آن، قطعا خرید دستگاه بهترین گزینه خواهد بود. زیرا در چنین مجموعه ای نیازها به صورت دقیق شماسایی شده اند بنابراین می توان دستگاهی مشخص مطابق با نیاز انتخاب و تهیه نمود. در این شرایط با خرید دستگاه، هزینه دستگاه پس از مدتی جبران خواهد شد و هزینه آن بازخواهد گشت به طوری که نسبت به اجاره بسیار به صرفه تر خواهد بود. بنابراین با خرید دستگاه نظافتی دیگر مجموعه نگران پرداخت های ماهانه اجاره نخواهد بود.

مزیت دیگر خرید دستگاه کفشوی و یا جاروی مکانیزه شهری، مالکیت آن می باشد زیرا تا زمانی که به آن نیاز است، می توان از آن استفاده نمود و در صورتی که مجموعه قصد ارتقای دستگاه و جابجایی آن با دستگاه جدیدتر داشت می توان با فروش آن به فرد دیگر، هزینه های آن را جبران نمود. تکنولوژی اسکرابر و سوییپر در طی سال های مختلف نسبتا ثابت مانده است بنابراین مدل دستگاه انتخابی در مجموعه در زمان کمی منسوخ نخواهد شد مگر اینکه مجموعه توسعه یابد و نیاز به دستگاه بزرگتر داشته باشد. بنابراین با این شرایط می توان با تهیه یک دستگاه نظافتی اسکرابر یا سوییپر از پایبندی به یک قرارداد اجاره روزانه یا ماهانه رها بود و به راحتی تا زمان دلخواه از دستگاه استفاده کرد، آن را تعمیر و نگهداری نمود.

مزایای اجاره سوییپر صنعتی و اسکرابر

اجاره سوییپر صنعتییکی از مزایای اصلی اجاره سوییپر، گردش پول نقد است که برای یک کسب و کار جدید بسیار قابل اهمیت است زیرا کسب و کارهای جدید با هزینه های زیادی روبرو خواهند بود. در این زمان که هر ریال بسیار ارزشمند است، خرید یک دستگاه نظافتی مانند جاروب نظافتی عملی به صرفه و اقتصادی نمی باشد. در چنین شرایطی اجاره یک دستگاه جاروب صنعتی مکانیزه بسیار به صرفه خواهد بود. با این عمل علاوه بر این که از صرف هزینه اولیه اجتناب می شود، همچنین هزینه های غیر منتظره مراقبت و نگهداری نیز نیاز نخواهد بود زیرا شرکت ارائه دهنده تجهیزات اجاره ای، مراقبت های لازم و موارد مصرفی را به خوبی انجام می دهد.به روش اجاره می توان تجهیزات مورد نظر را به صورت روزانه یا ماهانه اجاره نمود و هزینه آن را پرداخت کرد.

لازم به ذکر است که تمامی بخش های تجاری و صنعتی به طور منظم به اسکرابر نیاز دارند. یک محیط ممکن است بسته به نیاز ممکن است به صورت مرتب نیاز به نظافت داشته باشد و یا تنهای یک یا دور بار در سال به نظافت عمیق و حرفه ای نیاز داشته باشد؛ که در این صورت خرید یک دستگاه اسکرابر یا سوییپر غیر ضروری است و اجاره دستگاه برای چنین نیازی بسیار مناسب خواهد بود. در مدت اجاره می توان از دستگاه استفاده نمود و در پایان قرارداد آن را بازگرداند. بدین طریق با هزینه ای بسیار مناسب می توان خدمات و امور مورد نظر را به خوبی انجام داد.