اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره اسکرابر

مزایای اجاره اسکرابر

فهرست مطالب

شستشو و نظافت امری لازم و ضروری می باشد. یکی از بخش هایی که همواره مستعد انواع آلودگی می باشد سطوح کف هستند. سطوح کف و یا کفپوش ها به واسطه موقعیت فیزیکی و تردد بالای افراد مراجعه کننده بسیار آلوده و کثیف می شوند. نشست و ماندگاری آلاینده ها بر روی سطوح کف با کاهش جلوه های بصری محیط می تواند آثار نامطلوبی بر روی میزان رضایت مخاطبان داشته و در نتیجه بهره وری و سود آوری کسب و کار را تحت تاثیر قرار دهد. از این رو شستشو و حذف آلاینده های انباشته بر روی این سطوح امری لازم و ضروری می باشد.

با توجه به موقیعت قرار گیری سطوح کف، شستشو و نظافت آنها با استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافت بسیار دشوار و زمان بر می باشد. از این رو شستشوی کفپوش ها همواره مورد بی توجه ای قرار می گیرد. با توجه به اهیمت شستشو و نظافت کفپوش ها، استفاده از دستگاه های مکانیزه و صنعتی چون اسکرابر ها که به طور خاص و تخصصی برای شستشو و نظافت سطوح کف طراحی و تولید شده اند گزینه ای مناسب و ایده آل برای شستشو و نظافت می باشد. اگر چه هزینه خریداری دستگاه اسکرابر بالا می باشد اما اجاره اسکرابر امکان شستشو و نظافت سریع، آسان و مقرون به صرفه سطوح کف را در کمترین زمان ممکن و پایین ترین هزینه به راحتی برای کاربر مهیا می نماید.

چرا شستشو و نظافت سطوح کف اهمیت دارد؟

اجاره اسکرابر سطوح کف یکی از اولین بخش هایی می باشد که در بدو ورود افراد نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. مسلما سطوح درخشان و تمیز کف می توان تاثیرات  مطلوبی بر روی مخاطبان و جذب آنها داشته باشد. از سوی دیگر ماندگاری بلند مدت آلاینده ها بر روی سطوح کف می تواند خسارات پر هزینه و بعضا جبران ناپذیری را بر روی کفپوش ها وارد نموده و هزینه های گزاف تعمیرات و تعویض کفپوش ها را بر دوش صاحبان و مدیران مجموعه ها تحمیل نماید. از این رو شستشو و نظافت سطوح کف به منظور کاهش در هزینه ها و افزایش بهره وری کسب و کار امری لازم و ضروری می باشد.

معرفی اجمالی دستگاه اسکرابر صنعتی

اجاره اسکرابراسکرابر یا کفشوی صنعتی دستگاهی کاملا مکانیزه و صنعتی می باشد. این دستگاه ها به طور خاص و تخصصی برای شستشو و نظافت سطوح کف طراحی و تولید شده اند. اسکرابر ها با استفاده از سیستم برس زنی و پاشش آب تمامی آلاینده های چسبیده بر روی سطوح را شستشو داده و نظافت می نماید.مخازن مجزای آب تمیز و آب کثیف به همراه موتور مکنده قدرتمند و لاستیک تی نصب شده در بخش انتهای دستگاه از دیگر بخش های اصلی و مهم در دستگاه اسکرابر می باشد. ساز کار هماهنگ و پیوسته تمامی اجزا منجر به ایجاد سطوحی تمیز، خشک و عاری از آلودگی می گردد.

مزایای اجاره اسکرابر صنعتی

اجاره اسکرابرهمانطور که پیش تر اشاره شد اسکرابر ها دستگاه های تخصصی برای شستشو و نظافت سطوح کف می باشند. با توجه با اینکه هزینه خریداری و تهیه دستگاه اسکرابر بالا می باشد. اما اجاره اسکرابر امکان شستشو و نظافت موثر و با کیفیت سطوح کف را با قیمت پایین فراهم می نماید. ضمن اینکه دراجاره اسکرابر امکان انتخاب دستگاه مناسب ازمیان طیف گسترده ای از دستگاه ها فراهم بوده و از این رو به راحتی می توان با جا به جا نمودن اسکرابر با دستگاهی دیگر کیفیت نظافت را ارتقا بخشید. ضمن اینکه در اجاره اسکرابر با توجه به اینکه مدت زمان در اختیار داشتن دستگاه زیاد نمی باشد هیچ گونه نگرانی بابت تهیه و در نظر گرفتن فضای لازم برای نگهداری از دستگاه وجود ندارد.