اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره دستگاه کفسابی

انجام کفسابی با اجاره دستگاه کفسابی

فهرست مطالب

هر سازه و ساختمانی از بخش های گوناگونی تشکیل شده است. برخی از این بخش ها برای مقاوم سازی بوده و برخی دیگر همچون نما های شیشه ای و کفپوش ها برای ارتقا جلوه های بصری ساختمان می باشند. مسلما رسیدگی به امور نظافتی ساختمان ها و نگهداری مناسب از سطوح افقی و عمودی این مجموعه ها نقش بسزایی در حفظ زیبایی اولیه و بهره وری مفید ساختمان ها دارد.

کفسابی و حذف خط و خش ایجاد شده بر روی کفپوش ها یکی از اقدامات موثر و کاربردی برای نگهداری و مراقبت از سطوح کف و در نتیجه افزایش جلوه های بصری محیط می باشد. با توجه به اینکه کفسابی امری متداولل و روزمره نبوده و در دوره های زمانی خاص انجام می پذیرید، صرف هزینه بری خریداری دستگاه کفساب مقرون به صرفه نیست. این در حالی است که اجاره دستگاه کفسابی در مواقع ضروری گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه جهت دستیابی به سطوحی صافف صیقیل و درخشنده می باشد.

کفسابی چیست؟

اجاره دستگاه کفسابکفسابی یا ساب سطو کف به عملیاتی گفته می شود که بر اساس آن لایه ای از روی کفپوش ها بر اثر سایش زید و با استفاده از برس ها و پد های مخصوص از سطح جدا شده و کاملا حذف می شود. عملیات کفسابی معمولا در مواقعی که کفپوش ها از همترازی مناسب بر خوردار نباشند، یا در مواقعی که خلل و فرج موجود بر روی سطوح بیش از حد انتظار باشد و یا شیار های و خط و خش ایجاد شده موجب کدری کفپوش شده و در نهایت جلوه های بصری محیط را تحت تاثیر قرار دهند انجام می گیرد.

عملیات کفسابی با توجه به تخصصی بودن ان نیازمند استفاده از ابزار های خاص و تخصصی چون دستگاه کفساب می باشد. دستگاه های کفساب بسته میزان خط و خش ایجاد شده بر روی سطوح کف یا به عبارت دیگر قطر لایه مورد نظر برای کفسابی قابلیت تجهیز به انواع پد ها را دارند. معمولا در بدترین شرایط از دستگاه هی ساب زن که دارای لقمه های برجسته می باشند برای احیای سطوح استفاده می شود. در ادامه به منظور صیقلی شدن و براقیت سطوح از پد هایی با درجه های زبری متفاوت استفاده می شود.

انواع شیوه های کفسابی

اجاره دستگاه کفسابکفسابی معمولا به دو روش خشک و تر انجام می گیرد. در مدل کفسابی تر از پاشش آب استفاده می شود. پاشش آب ضمن روان سازی حرکت لقمه ها موجب کاهش دمای ناشی از اصطکاک لقمه ها با سطح می شود.

علاوه بر این با اب به کار رفته در این شیوه موجب مهار ذرات ریز گرد و غبار شده و از این رو ، ضمن حفظ کیفیت هوای پیرامون، جمع آوری و حذف آلاینده ها را پس از عملیات تسهیل می نماید. لازم به ذکر است که در شیوه ساب زنی خشک، به واسطه انتشار حجم بالایی از آلاینده ها در محیط نیازمند استفاده از دستگاه غبار گیر یا مکنده می باشد.

مزایای اجاره دستگاه کفسابی

اجاره دستگاه کفسابیهمانطور که پیش تر اشاره شد کفسابی سطوح کف امری روزمره و متداول نمی باشد. معمولا عملیات کفسابی در فواصل زمانی طولانی و پس از کدر شدن سطوح کف صورت می گیرد.

از این رو خریداری و نگهداری از دستگاه های کفساب امر مقرون به صرفه ای نمی باشد. این درحالی است که اجاره دستگاه کفسابی امکان استفاده از این تجهیزات را به راحتی در هر زمان به راحتی برای کاربر مهیا می نماید. در اجاره دستگاه کفسابی امکان انتخاب دستگاه مورد نیاز از بین طیف وسیعی از دستگاه های تخصصی این زمینهن فراهم بوده و هیچ گونه دغدغه ای برای چگونگی نگهداری از دستگاه در زمان عدم استتفاده از آن وجود ندارد.