اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

مزایای اجاره جاروبرقی

فهرست مطالب

ایجاد آلاینده ها در محیط کسب و کار امری بدیهی و غیر قابل اجتناب می باشد. اما نکته مهم جمع آوری و حذف موثر وبا کیفیت آلاینده ها از محیط می باشد. مسلما استفاده از شیوه های سنتی و دستی نظافت از توان لازم و کافی در جمع آوری موثر و با کیفیت آلاینده های جامد و مایع برخوردار نبوده و نمی تواند نیاز های نظافتی محیط را آنگونه که باید و شاید بر طرف نماید.

این در حالی است که استفاده از شیوه های نوین و به کار گیری تجهیزات مکانیزه و صنعتی چون دستگاه جاروبرقی که بنا بر نیاز های محیط های تجاری و صنعتی در مدل های تجاری و صنعتی قابل ارائه می باشند، گزینه ای مناسب برای نظافت و جمع آوری حجم بالایی از آلاینده های انباشته در محیط بوده و به واسطه داشتن سیستم های مکانیزه مانع از انتشار ذرات ریز گردو غبار در فضای پیرامون می گردد. در برخی مواقع صرف هزینه برای خرید و تهیه دستگاه جاروبرقی مقرون به صرفه نمی باشد. در چنین شرایطی استفاده از خدمات اجاره جاروبرقی گزینه ای مناسب برای نظافت ارزان و با کیفیت محیط است.

اساس عملکرد دستگاه جاروبرقی

جاروبرقی دستگاهی مکانیزه برای جمع آوری و حذف موثر و با کیفیت آلاینده ها از روی انواع سطوح هموار و ناهموار افقی و عمودی می باشد. دستگاه های جاروبرقی به واسطه تجهیز به موتور های مکنده، در مخزن دستگاه خلا نسبی ایجاد نموده و در نهایت آلاینده های موجود در محیط به واسطه مکش هوا به داخل مخزن دستگاه منتقل می شوند.

یکی از بخش های اصلی در دستگاه های جاروبرقی فیلتر دستگاه می باشد که با به دام انداختن ذرات ریز گرد و غبار مانع از انتشار آنها در محیط شده و در نتیجه کیفیت هوای پیرامون را بهبود می بخشد. در مدل های خانگی کیسه به کار رفته برای جمع آوری آلاینده ها به عنوان فیلتر به کار می رود در حالیکه اغلب نمونه های تجاری و تمامی مدل های صنعتی مجهز به سیستم های فیلتراسیون قدرتمند هستند.

ویژگی های دستگاه های مکنده

مکنده ها بر اساس نوع کارکردشان در نوع مکنده های خاک و مکنده های آب و خاک عرضه می شوند. ساختار نمونه های آب و خاک به منظور جمع آوری مایعات آلوده سطحی تغییر یافته و دهانه مکش در این دسته از دستگاه ها در زیر سیستم فیلتراسیون قرار گرفته است. همین امر امکان جمع آوری سریع و آسان آلاینده ها را به راحتی برای کاربر مهیا می نماید. استفاده از فیلتر های قدرتمند در نمونه های صنعتی دستگاه جاروبرقی مانع از بازنشر ذرات ریز گردو غبار در فضای پیرامون شده و در نتیجه ضامن نظافتی با کیفیت می باشد.

مزایای استفاده از خدمات اجاره جاروبرقی

اغلب مواقع صرف هزینه برای خرید و تهیه دستگاه های مکانیزه مقرون به صرفه نمی باشد. از سوی دیگر انباشت آلاینده ها در محیط نیز علاوه بر کاهش جلوه های بصری کسب و کار می تواند صدمات جبران ناپذیری در زمینه سلامت افراد شاغل و حاضر در محیط داشته باشد.

در چینی مواقعی استفاده از خدمات اجاره جاروبرقی گزینه ای مناسب برای جمع آوری و حذف آلاینده ها از محیط کسب و کار و زندگی می باشد. هزینه اجاره جاروبرقی کمتر از هزینه خرید و تهیه دستگاه بوده و از این رو موجب نظافت با کیفیت و مقرون به صرفه ای می شود. علاوه بر این بر خلاف خرید دستگاه که نیازمند در نظر گرفتن فضای مناسب برای نگهداری از دستگاه می باشد در اجاره جاروبرقی نیازی به در نظر گرفتن فضای مناسب برای دستگاه نمی باشد.