اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

واترجت آب گرم

مزایای شستشوی صنعتی با اجاره کارواش صنعتی آب گرم

فهرست مطالب

ایجاد آلاینده ها در محیط کسب و کار، کارخانه ها و محیط های صنعتی امری اجتناب ناپذیر می باشد. ماندگاری آلاینده ها بر روی انواع سطوح هموار و ناهموار افقی و عمودی ضمن اینکه جلوه های بصری محیط را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می دهد، بلکه با نفوذ به بخش های داخلی تجهیزات و ماشین آلات، کارکرد آنها را مختل می نماید. از این رو شستشو و حذف آلاینده ها از روی سطوح  تجهیزات امری لازم و ضروری می باشد.

از آنجایی که  قسمت اعظم آلاینده ها در این بخش ها ریزش روغن بر روی تجهیزات و دستگاه ها می باشد، شستشو و حذف آنها با استفاده از شیوه های سنتی بسیار دشوار بوده و عملا از کیفیت مکطلوبی بر خوردار نمی باشد. در چنین شرایطی انجام امور نظافتی، مستلزم استفاده از تجهیزات مکانیزه و صنعتی می باشد. یکی از کاربردی ترین تجهیزات مکانیزه برای شستشو و حذف آلودگی های چرب و روغنی استفاده از دستگاه کارواش صنعتی آب گرم می باشد. اجاره دستگاه کارواش صنعتی آب گرم راهکار مناسب و کم هزینه ای برای شستشوی لایه های چرب و روغنی از روی سطوح می باشد.

ساز و کار دستگاه کارواش صنعتی آب گرم

دستگاه کارواش صنعتی آب گرم دستگاهی مکانیزه برای شستشو ونظافت می باشد که با استفاده از پاشش آب پر فشار با حرارت بالا تمامی آلاینده های چسبیده بر روی سطوح را شستشو داده و نظافت می نمایند. دستگاه کارواش صنعتی آب گرم به منظور افزایش دمای آب پر فشار، مجهز به سیستم گرمکن می باشد.

با توجه به اینکه، ورود آب داغ به داخل پمپ می تواند صدمات جبران ناپذیری به دستگاه وارد نماید، سیستم گرمکن همواره پس از پمپ دستگاه قرار می گیرد. در نهایت با ورود آب پر فشار به داخل سیستم گرمکن، دمای آن افزایش یافته و نهایتا پس از افزایش دما از طریق شیلنگ فشار قوی، لنس و نازل بر روی سطوح هدف پاشش می گردد.

مزایای استفاده از دستگاه کارواش صنعتی آب گرم

توان بالای آب داغ در حذف آلاینده های چرب و روغنی بر کسی پوشیده نیست. حرارت بالای آب داغ به راحتی لایه های چربی و روغن را حل نموده و موجب جداسازی آنها از روی سطح می گردد. از این رو دستگاه ها ی کارواش صنعتی بدون نیاز به مواد شوینده به راحتی می توانند لایه های چربی ور وغن انباشته بر روی سطوح را شستشو داده و از محیط حذف نمایند.

عدم استفاده از ماده شوینده در این دستگاه ها و همچنین کاهش در مصرف آب موجب سازگاری بالای این دستگاه ها با محیط زیست می گردد. سرعت عمل و کیفیت بالای شستشو و نظافت از دیگر مزایای استفاده از دستگاه های کارواش صنعتی آب گرم می باشد.

مزایای اجاره دستگاه کارواش صنعتی آب گرم

از جمله مزایای اجاره دستگاه کارواش صنعتی آب گرم می توان به کاهش قابل ملاحظه در هزینه ها اشاره نمود. از انجایی که هزینه خریداری دستگاه کارواش بالا می باشد،‌ تامین نیاز های نظافتی با اجاره دستگاه کارواش بسیار مقرون به صرفه و ایده آل می باشد. با توجه به اینکه محیط های صنعتی و همچنین آشپز خانه های صنعتی مملو از روغن و چربی می باشند، شستشو و نظافت آنها با استفاده از شیوه های سنتی بسیار دشوار و زمان بر می باشد.

این درحالی است که اجاره دستگاه کارواش صنعتی آب گرم امکان شستشو و نظافت آلودگی های چرب و روغنی که با گذشت زمان سفت و سخت شده اند،‌ را به راحتی برای کاربر فراهم می نماید. با توجه به اینکه اجاره دستگاه کارواش صنعتی آب گرم موقتی می باشد، هیچ گونه نگرانی برای فراهم نمودن فضا برای نگهداری از دستگاه کارواش وجود ندارد.