اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

مزایای استفاده از سشوار صنعتی

فهرست مطالب

انجام برخی امور تعمیراتی همانند کندن لایه رنگ از روی چوب و یا تعمیراتی که بر روی قاب پنجرها صورت می گیرد، نیازمند استفاده از حرار ت های بالا می باشد. در گذشته به منظور فراهم نمودن دمای مورد نیاز جهت انجام چنین اموری از مشعل های گازی استفاده می شد. اما استفاده از مشعل گازی به واسطه حضور شعله و همچنین دمای بسیار بالای این تجهیزات خطرات متععدی همچون آتش سوزی و یا شکستن شیشه ها را در پی داشت.

در نهایت چالش های پیش رو در استفاده از چنین شیوه هایی موجب ابداع سشوار صنعتی گردید. البته با توجه به اینکه هزینه خریداری و تهیه سشوار صنعتی بالا می باشد،‌ اجاره ابزار سشوار صنعتی از شرکت های معتبر می تواند راهکار مناسبی جهت دستیابی به  این ابزار کاربردی باشد.

 

سشوار صنعتی چگونه کار می کند؟

 

ساز و کار سشوار صنعتی دقیقا مشابه با شسوار های خشک کننده مو می باشد. البته باید توجه داشت که از سشوار صنعتی نباید برای خشک نمودن مو استفاده نمود. در این نمونه ها نیز چرخش پر سرعت فن دستگاه، هوا را به داخل دستگاه کشیده و آن را به سمت المنت دستگاه هدایت نموده و در نهایت هوای داغ شده از طریق نازل به سمت بیرون دمیده می شود.

مسلمااجاره سشوار صنعتی با کیفیت می تواند نقش موثری در کیفیت کار داشته باشد. سشوار صنعتی کاربرد گسترده ای در عملیات هایی چون حذف لایه رنگ از روی سطوح، جوش دادن لوله های پلاستیکی و صاف نمودن سطوح پس از برداشتن کاشی ها  دارد.

 

مزایای استفاده از سشوار صنعتی

 یکی از مزایای مهم استفاده از سشوار صنعتی، امکان خاموش نمودن دستگاه در وقفه های ایجاد شده در بین کار می باشد در حالیکه در استفاده از مشعل های گازی، خاموش نمودن ابزار در وقفه های بین کاری دشوار می باشد. به طور کلی سشوار صنعتی در مقایسه با مشعل های گازی وزن سبک تری داشته و کار با آن ایمن تر و ساده تر می باشد. لازم به ذکر است دمش هوای داغ از دستگاه سشوار صنعتی به مراتب خطرات کمتری از شعله مستقیم دارد.

اما عدم استفاده اصولی و درست از این وسیله نیز می تواند موجب آتش گرفتن سطح اشتعال پذیر شده و یا شکستن شیشه ها را در پی داشته باشد. از این رو با اجاره ابزار سشوار صنعتی با کیفیت از شرکت های معتبر می توان خطرات احتمالی را به میزان قابل ملاحظه ای کاهش داد.

 

تنظیمات دما

 

بسیاری از سشوار های حرارتی تنها یک درجه برای حرارت و سرعت فن دستگاه دارند. این مدل از سشوار های صنعتی  تنها برای حذف پوشش رنگ از روی سطوح به کار می روند در حالیکه نمونه های پیچیده تر و مدرن تر سشوار صنعتی دوتا سه درجه دما داشته و حتی در برخی از مدل ها امکان انتخاب حرارت مورد نظر در دامنه حرارتی دستگاه امکان پذیر است.

در این مدل ها امکان انتخاب سرعت های متفاوتی نیز برای فن دستگاه امکان پذیر است. اگرچه با تغییر فاصله بین نازل دستگاه و سطوح هدف، حرارت وارد بر سطوح هدف تغییر می کند اما استفاده از نمونه هایی که دارای طیف دمایی می باشند،‌ امکان انتخاب دما های بیشتری را برای کاربر فراهم می نماید. معمولا برای حذف رنگ از روی سطوح به بالاترین دمای ممکن نیاز می باشد. از حرارت های بالا می توان برای لحیم کاری اتصالات لوله ها استفاده نمود.

از دما ها و سرعت های پایین تر این دستگاه 30 تا 130 درجه سانتیگراد،‌ می توان برای امور چون خشک نمودن رنگ و واکس ایجاد شده بر روی سطوح استفاده نمود. البته باید این نکته را در نظر گرفت که دمش هوای گرم در محیطی که مملو از ذارت گرد و غبار می باشد،‌ موجب دمش گرد و غبار بر روی سطوح هدف شده و در نتیجه کیفیت لایه رنگ یا واکس ایجاد شده بر روی سطوح را کاهش دهد. به منظور خشک نمودن چوب مرطوب با هدف ایجاد پوشش رنگ، دمای 100 تا 200 درجه سانتیگراد نیاز می باشد. ایجاد اتصال در بین لوله های پلاستیکی، به دمایی بین‌200 تا 300 درجه سانتیگراد نیاز دارد.

 

مزایای اجاره ابزار کاربردی

با توجه به طیف گسترده ای از سشوار های صنعتی با برند های متفاوت به بازار عرضه می شود. انتخاب دستگاه مناسب دشوار می باشد. اما اجاره ابزار سشوار صنعتی از سایت های اجاره دهنده،‌ امکان تعویض راحت تجهیز را برای کاربر فراهم م نماید، در حالی که در خرید ابزار مورد نظر و پس از باز شدن پلمپ کالا‌، امکان تعویض وجود ندارد. علاوه بر این هزینه صرف شده برای اجاره ابزر سشوار صنعتی به مراتب از هزینه خریداری ابزار کمتر بوده و در نتیجه راهکار مقورن به صرفه ای می باشد.