اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره واترجت : بهترین روش شستن حمام و سرویس بهداشتی

فهرست مطالب

اگر به دنبال شیوه‌ای جدید برای شستن حمام به شکل سریع و باکیفیت هستید، به گزینه اجاره واترجت حتما فکر کنید. اگر تا کنون از واترجت یا کارواش خانگی استفاده نکردید، شک نکنید و یکبار شستن حمام را به کمک این دستگاه انجام دهید تا تفاوت را احساس کنید. واترجت یکی از بهترین و کارآمدترین تجهیزات نظافتی است که می‌توانید از آن در عملیات نظافت و شستشوی بخش‌های مختلف منزل خود کنید.

شستن حمام و سرویس بهداشتی با استفاده از کارواش خانگی ایمن و بی‌ضرر است و اجاره واترجت برای انجام این عملیات می‌تواند زمان لازم برای شستن حمام را از حداقل 2- 3 ساعت به کمتر از 20 دقیقه کاهش داده و در پایان حمام و سرویس بهداشتی را تمیزتر از هر زمان دیگر به شما تحویل دهد.

شستن حمام و سرویس بهداشتی : عملیاتی سخت و طاقت فرسا

بدون شک مشاهده حمام و سرویس بهداشتی کاملا تمیز و درخشان حس خوشایندی ایجاد می‌نماید و پاکیزه بودن این بخش از خانه یکی از معیارهای تمیزی و پاکیزگی کل خانه به شمار می‌آید. اهمیت شستشوی حمام و سرویس بهداشتی به ایجاد ظاهر زیبا و تمیز محدود نمی‌شود و مسأله مهمتر حفظ بهداشت این محیط باشد. ماهیت این محیط و کاربرد آن، این محیط را به شکل دائمی در معرض آلودگی قرار می‌دهد و وجود رطوبت دائمی در آن، این محل را به محیطی مناسب برای رشد و انتشار انواع باکتری، میکروب و قارچ تبدیل می‌نماید.

به همین دلیل شستن منظم حمام و سرویس بهداشتی جزو جدانشدنی برنامه نظافتی منازل به شمار می آید. اما متاسفانه این عملیات به سادگی امکان پذیر نبوده و معمولا بعد از ساعت‌ها صرف انرژی و تلاش باز هم کیفیت نظافتی مطلوب حاصل نمی‌شود.

معمولا از کاشی برای پوشش دهی سطوح دیوار و کف در حمام و سرویس بهداشتی استفاده می‌شود. اگرچه در نگاه نخست تمیز کردن این ماده ساختمانی به دلیل سطح صاف و قابل شستشوی آن دشوار به نظر نمی‌رسد اما در عمل به دلیل جمع شدن آلودگی در درزها یا همان خطوط دوغاب متصل کننده کاشی‌ها بهم، شستن کاشی‌ها به هیچ عنوان ساده نیست.

علاوه بر این اکثر کاشی‌ها و حتی باکیفیت‌ترین آنها دارای تخلخل میکروسکوپی بر روی سطح هستند که جرم و آلودگی به داخل آنها نفوذ کرده و تمیز کردن آنها را دشوار می‌سازد. در نتیجه شستن باکیفیت کاشی‌ها مستلزم صرف دقت و انرژی زیاد بوده و متاسفانه جز با ساعت‌ها سابیدن حاصل نمی‌شود.

اگر به موارد فوق دشواری تمیز کردن سطوح انحنادار و دارای محدودیت دسترسی بخش‌های مختلف وان، روشویی و سرویس بهداشتی اضافه شود، کاملا مشخص می‌‌گردد که چرا حمام و سرویس بهداشتی هیچگاه به اندازه‌ای که مطلوب ماست تمیز نمی‌شود.
البته ممکن است بعضی‌ها از مواد شوینده قوی برای سرعت بخشیدن به این عملیات استفاده کنند و نتیجه هم بگیرند. اما باید توجه نمود که هر اندازه ماده شوینده‌ای قوی‌تر باشد به همان اندازه برای کاشی و سرامیک مضرتر است و می‌تواند در طولانی مدت موجب از بین رفتن زیبایی و جلای آن شود.

از سوی دیگر مواد شوینده شیمیایی نه تنها ناسازگار با محیط زیست هستند بلکه برای سلامتی انسان نیز مضر می‌باشند و هنگام کار کردن با آنها همواره خطر تماس این مواد با چشم و پوست وجود دارد. بحث الرژی زا بودن این مواد و ایجاد مشکلات تنفسی برای افراد بخصوص کودکان مقوله دیگری است که بارها در مورد آن هشدار داده شده است.
احتمالا کاملا ناامید شده‌اید اما نگران نباشید تمام مشکلات ذکر شده با خرید یا اجاره واترجت به سادگی قابل حل است.

مزایای اجاره واترجت برای شستن حمام و سرویس بهداشتی

با استفاده از کارواش خانگی یا واترجت دیگر نیازی به ساعتها سابیدن با فرچه و مواد شوینده نیست و می‌توان بهترین نتیجه را در کوتاه‌ترین زمان به دست آورد. اگر حس می‌کنید هزینه اجاره واترجت بالاست کافی است مزایای زیر را به خاطر آورید:

نتیجه عالی

کارواش خانگی یا واترجت دستگاهی است که آب را با فشار بالا پاشش می‌کند. هنگامی که جریان آب تحت این فشار با سطح برخورد می‌کند سرسخت‌ترین آلودگی‌ها را به نحو موثر از آن جدا می‌نماید. همچنین جریان آب خارج شده از نازل دستگاه به راحتی به داخل خطوط دوغاب و تخلخل‌ها نفوذ کرده و آلودگی‌ها را کاملا از آنها خارج می‌نماید.

شستشوی بخش‌های دارای محدودیت دسترسی

اجاره واترجت و استفاده از این دستگاه به شما امکان می‌دهد تمامی بخش‌های سرویس بهداشتی و وان را که دسترسی به آنها دشوار است به راحتی تمیز نمایید.

سازگاری با محیط زیست

با اجاره واترجت دیگر نیازی به استفاده از مواد شوینده مضر ندارید و تنها از آب برای شستشو استفاده می‌کنید.

سطح بالاتر بهداشت
تماس مستقیم با آلودگی‌ها در حمام و سرویس بهداشتی به هیچ عنوان خوشایند نیست، اجاره واترجت این پروسه ناخوشایند را کاملا حذف می‌نماید.

بنابراین اگر به دنبال نتیجه عالی با روشی سریع و سازگار با محیط زیست هستید در اجاره واترجت شک نکنید. اگر می‌خواهید علاوه بر شستن حمام و سرویس بهداشتی قصد ضدعفونی کردن آنها را دارید به اجاره واترجت آب گرم فکر کنید.