اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره واترجت یا خرید آن، کدامیک برای شما مناسب تر است؟

فهرست مطالب

استفاده از واترجت می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش و خوشایند باشد. شما عملیات خود را با یک سطح آلوده و جرم گرفته آغاز می‌کنید و آن را با چوب جادوی خود یا همان واترجت قدرتمند به سطح کاملا تمیز و درخشان تبدیل می‌کنید. بدون شک واترجت یک دستگاه نظافتی بی‌نظیر است اما آیا برای بهره‌مندی از مزایای بی‌شمار آن باید حتما این دستگاه را خریداری کنید یا اجاره واترجت هم می‌تواند راهکاری سودمند باشد.
عکس‌های قبل و بعد از استفاده از واترجت شگفت انگیز هستند و کاربردهای این ابزار نظافتی قدرتمند نیز بی‌شمار هستند و شامل شستشوی خودرو، سنگفرش حیاط یا جلوی درب خانه، نماشویی، پارکینگ، سطل‌های زباله، تجهیزات قابل شستشو با آب و … است و می‌توان این لیست را همچنان ادامه داد.
کاربردهای صنعتی واترجت می‌تواند شامل شستشوی ساختمان‌های تجاری وسیع، پارکینگ‌ها، شستشوی ماشین‌های سنگین، شستشوی تجهیزات و ماشین آلات تولید و بسیاری کاربردهای دیگر باشد. در این مقاله شش سوالی را که پیش از تصمیم‌گیری در خصوص خرید یا اجاره واترجت باید از خود بپرسید، بررسی خواهیم کرد.

1) چگونه از کارواش خانگی یا صنعتی استفاده خواهید کرد؟

با توجه به تنوع بالای مدل‌های واتر جت از لحاظ مدل و اندازه کدام دستگاه بهترین عملکرد را در خصوص عملیات مورد نظر شما نشان می‌دهد؟ برای عملیات خود به یک واترجت آب سرد نیاز دارید یا یک واترجت آب گرم؟ مدل‌های الکتریکی برای شما مناسب‌تر هستند یا بنزینی؟ چه میزان فشار برای کار شما مناسب است؟ آیا در محل تحت شستشو به آب کافی برای تغذیه پمپ دستگاه دسترسی دارید؟
ابتدا نیازهای نظافتی خود را ارزیابی کنید سپس تصمیم بگیرید که استفاده از کدام دستگاه برای شما راهکار ایده آل است. هنگامی که تصمیم گرفتید که کدام مدل کارآمدترین گزینه برای شماست می‌توانید تمام جوانب خرید یا اجاره واترجت را مورد به مورد با یکدیگر مقایسه کنید.

2) آیا از زمان و مهارت کافی برای سرویس و نگهداری دستگاه برخوردارید؟

هنگامی که تصمیم به اجاره دستگاه کارواش یا واترجت می‌گیرد، تنها لازم است که دستگاه را در شرایط مشابه با آنچه دریافت کرده‌اید بازگردانید. حال آنکه اگر یک دستگاه خریداری کنید، باید از آن به درستی نگهداری کنید. شما می‌توانید سرویس و نگهداری دستگاه را خودتان انجام دهید یا برای انجام تعمیرات فرد دیگری را استخدام کنید. اطمینان حاصل کنید که این هزینه و زمان را در قیمت کلی خرید واترجت لحاظ کرده اید.

3) هر چند وقت یکبار از واترجت خود استفاده خواهید کرد؟

اگر نظافت و شستشو بخشی از برنامه هر روز تعطیل شماست یا صاحب یک کسب و کار بزرگ می‌باشید، احتمالا چندین بار در ماه از دستگاه خود استفاده خواهید کرد. در این شرایط خرید یک دستگاه احتمالا از لحاظ مالی برای شما مقرون به صرفه‌تر است. در مقابل اگر منزل یا محل کار شما به صورت موردی و تنها چندین بار در کل سال نیاز به نظافت و شستشو دارند، اجاره واترجت از یک شرکت معتبر برای شما گزینه بهتری خواهد بود.

4) آیا می‌توانید هنگامی که به واترجت نیاز دارید آن را اجاره کنید؟

بسته به محل سکونت و فصل، ممکن است دسترسی به شرایط اجاره واترجت برای شما فراهم نباشد. در تصمیم گیری خود فاکتور دسترسی را لحاظ کنید. آیا احتمال وقوع شرایط اضطراری وجود دارد که در آن واقعا به واترجت نیاز داشته باشید؟ در این شرایط خرید مدل یا مدل‌های مورد نیاز هوشمندانه‌تر است تا همیشه آماده باشید.

5) هزینه و شرایط اجاره واترجت به چه صورت است؟

مجددا، باید قیمت‌ اجاره و خرید دستگاه‌ها را مقایسه کنید. هزینه اجاره واترجت تجاری بسته به مدل و برند تولیدکننده متغیر است. بطور کلی هزینه اجاره واترجت آب گرم یا کارواش بخار در مقایسه با مدل‌های آب سرد مشابه بالاتر است. همچنین متناسب با افزایش فشار عملیاتی مدل‌ها، هزینه اجاره آنها افزایش می‌یابد.
اگر برای یک روز واترجت اجاره می‌کنید و به آن برای یک روز دیگر نیاز دارید، از شرکت مربوطه در مورد سیاست کاری آنها در روزهای غیر کاری مثل تعطیلات آخر هفته سوال کنید. آیا هزینه اجاره واترجت برای هر روز ثابت است یا با افزایش تعداد روزها هزینه شامل تخفیف می‌شود؟ همچنین بررسی کنید که آیا شرکت اجاره دهنده خدمات تحویل و دریافت دستگاه در محل را ارائه می‌کند یا خیر؟

6) در نهایت هزینه خرید واترجت مورد نیاز شما چقدر است؟

هزینه خرید یک واترجت باید همراه با پاسخ به سوالات فوق سنجیده شود. ترکیب این اطلاعات به شما تصمیم گیری بهتر کمک خواهد کرد. همچین موارد دیگری نظیر محل نگهداری واترجت را نیز باید در نظر بگیرید. شاید بعد از هر بار استفاده از یک کارواش خانگی بتوانید آن را در انباری خانه خود قرار دهید اما اگر به یک واترجت صنعتی فوق فشار قوی برای تخریب بتن نیاز داشته باشید، آیا به مکان مناسبی برای نگهداری آن دسترسی دارید.

چه شما قصد خرید یک دستگاه واترجت را داشته باشید چه اجاره واترجت مدنظر شما باشد به خاطر داشته باشید که یک شرکت معتبر تامین کننده در هر حال باید به شکل مشاوری دلسوز و آگاه در کنار شما بوده و شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری نماید.