اجاره انواع تجهیزات، ابزارهای تخصصی و نظافت صنعتی

در رنت ابزار می توانید به صورت آنلاین و سریع تجهیزات مورد نظر خود را انتخاب نموده و در بازه زمانی مشخص ابزار تخصصی را اجاره نمائید.

اجاره اشکرابر

چرا برای یک کسب و کار کوچک اجاره اسکرابر بهتر از خرید آن است؟

فهرست مطالب

اهمیت نظافت و حفظ بهداشت و پاکیزگی محیط کار کمتر از محل زندگی نیست. یک محیط کسب و کار پاکیزه احساس خوشایندی در مراجعه‌کنندگان و مشتریان شما به وجود آورده و اعتماد آنها را نسبت به شما افزایش می‌دهد. در مقابل وجود حتی مقادیر کم آلودگی کافی است تا تعداد زیادی از مشتریان بالقوه شما را فراری دهد. حال این پرسش مطرح میشود که اجاره اسکرابر چگونه می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند؟
در میان بخش‌های گوناگون محل کار شما، زمین یا کفپوش نخستین بخشی است که توجه افراد را هنگام ورود به محیط به خود جلب می‌کند. در حقیقت سطوح کف اولین و اخرین بخشی هستند که افراد هنگام ورود یا ترک یک محیط به آن توجه می‌کنند. بنابراین زمان آن فرا رسیده است که پاکیزگی کفپوش محیط کار خود را جدی‌تر بگیرید و آگاه باشید که دست‌یابی به بهترین کیفیت با مقرون به صرفه‌ترین هزینه جز با بهره‌گیری از تجهیزات نظافتی مدرن نظیر اسکرابر امکان پذیر نیست. استفاده از اسکرابر در عملیات نظافت سطوح کف مزایای زیر را به همراه دارد:

کیفیت بالاتر

اسکرابر یا کفشوی صنعتی می‌تواند لایه‌های آلودگی سرسخت را از سطوح کف تمیز نماید. کاری که انجام آن با تی و سطل تقریبا غیرممکن است. دستگاه زمین شوی صنعتی در حقیقت زمین را شسته، بالاترین سطح بهداشت را برای آن فراهم نموده و آب و آلودگی را نیز بصورت همزمان از روی آن جمع می‌کند.

سهولت کاربری بیشتر

استفاده از دستگاه اسکرابر یا کف شوی صنعتی بی نهایت ساده است. دستگاه‌های اسکرابر صنعتی غالبا با کنترل پنل‌های ساده و قابل فهم ارائه می‌شوند. برای یادگیری نحوه استفاده از اسکرابر تنها نیاز به آموزش کوتاه و جزئی می‌باشد و پس از آن می‌توان با ساعت‌ها صرفه جویی در زمان عملیات نظافتی، به انجام کارهای مفیدتر پرداخت.

صرفه جویی در منابع

استفاده از اسکرابر به معنای کاهش میزان مصرف آب و ماده شوینده است. کاهش میزان مصرف به معنای کاهش هزینه ها و سازگاری بیشتر با محیط زیست است.

اجاره اسکرابر ، راهکاری موثر و مقرون به صرفه

اما برای بسیاری از کسب و کارهای کوچک یافتن راهکاری مناسب برای رفع نیازهای نظافتی خود دشوار است. مطمئنا این نوع کسب و کارها می‌توانند نظافت و شستشوی روزانه سطوح کف با استفاده از روش‌های دستی و سنتی همانند بکارگیری تی و سطل را در برنامه کاری خود جای دهند اما در اغلب موارد ناتوان در انجام عملیات نظافت و شستشوی عمیق و باکیفیت مورد انتظار مشتریان پرتوقع امروزی می‌باشند زیرا شیوه‌های کارآمد و مدرن نظافتی نیازمند بهره‌گیری از ابزار و تجهیزات مکانیزه است که کسب و کارهای کوچک غالبا به آنها مجهز نمی‌باشند. عدم نظافت و شستشو به شکل موثر و باکیفیت نه تنها مشتریان شما را راضی نمی‌کند بلکه می‌تواند به وقوع حوادث ناگوار در محیط کار منجر شود.

بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که سالیانه از هر 100 کارگر شاغل در انبارها بطور میانگین 5/5 نفر دچار سانحه در محیط کار می‌شوند.خوشبختانه امروزه بسیاری از تأمین‌کنندگان تجهیزات نظافت صنعتی گزینه اجاره این محصولات را در اختیار مشتریان خود قرار داده‌اند که امکان دسترسی به بهترین تجهیزات نظافتی را بدون نگرانی پیرامون دردسرهای ناشی از خرید و مالکیت آنها برای کسب و کارهای کوچک فراهم می‌کند.

مزایای اجاره اسکرابر به جای خرید آن برای کسب و کارهای کوچک

اگر شما نسبت به مزایای متعدد استفاده از روش‌های پیشرفته نظافتی و بهره‌گیری از اسکرابر به جای تی و سطل در عملیات نظافت و شستشوی سطوح کف قانع شده‌اید اما در مورد اجاره آن تردید دارید، سه مزیت اجاره اسکرابر که در ادامه بیان می‌شود می‌تواند تردید شما را برطرف کند:

اجاره اسکرابر و جلوگیری از حبس سرمایه شما

همانطور که ذکر شد خرید اسکرابر یک نوع سرمایه گذاری قابل توجه است. اگر صاحب کسب و کاری کوچک هستید یا کسب و کار خود را به تازگی راه اندازی کرده اید، حتی اگر می‌توانید هزینه خرید یک اسکرابر را پرداخت کنید، اما عاقلانه نیست که بخش قابل توجهی از سرمایه خود را صرف خرید یک کالای فیزیکی کنید. اجاره اسکرابر برای شما انعطاف‌پذیری لازم را برای دست یابی به نظافت و شستشوی عمیق بدون تاثیر قابل توجه بر جریان سرمایه نقدی شما فراهم می‌کند.

جلوگیری از هزینه‌های سرویس و نگهداری

با توجه به اینکه دستگاه متعلق به یک شخص ثالثت است نیازی نیست که شما پیرامون استهلاک دستگاه که می تواند باعث نقص در عملکرد آن شده و نهایتا ارزش آن را کاهش دهد، نگران باشید. شما همواره دستگاهی به خوبی نگهداری شده و کارا در اختیار دارید که به خوبی عمل کرده و سطح بهداشت و نظافت مورد نظر شما را تامین می‌کند. البته باید توجه کنید که در طول مدت اجاره اسکرابر حفظ و نگهداری بهینه آن و از همه مهم‌تر توجه به دستورالعمل استفاده از دستگاه و بکارگیری صحیح آن جزو وظایف شما است.

عدم نگرانی در مورد محل نگهداری

هنگامی که شما یک کسب و کار کوچک را راه اندازی کرده اید هر متر مربع زمین محل کار برای شما ارزش دارد. بنابراین منطقی است که تمایل نداشته باشید بخشی از فضای کاری ارزشمند خود را به نگهداری دستگاهی اختصاص دهید که یک بار در ماه می‌خواهید از آن استفاده کنید. با اجاره اسکرابر امکان استفاده از دستگاه را در زمان نیاز به دستگاه خواهید داشت و در ضمن می‌توانید از فضای کاری خود بیشترین بهره را ببرید.